|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:26 am
Anashi Sephyre ... *har som sagt ont i huvudet* X0!! Personen du är kär i kanske har märkt att du är kär i han, bara att han inte vill prata/säga nåt om det. Hur kan du va så säker på att han vet det? ;oJag sa kanske. Beror alldeles på hur du visar hur du känner för han (utan att säga att du är kär i han dvs). Sen kan det vara att du inte har fått han märka att du är kär i han O.o Vad vet jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:28 am
Sephyre Anashi Sephyre ... *har som sagt ont i huvudet* X0!! Personen du är kär i kanske har märkt att du är kär i han, bara att han inte vill prata/säga nåt om det. Hur kan du va så säker på att han vet det? ;oJag sa kanske. Beror alldeles på hur du visar hur du känner för han (utan att säga att du är kär i han dvs). .. Aha..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:53 am
+ Musiken på min dator
- Vaknade försent för att kunna se Gambino explosionen - Hade bara 18 bites kvar för en labrock - Priset för Devil Tail och Angelic Sash ökar varje minut. - Priset för årets halloween items är skyhöga redan nu, vad har hänt? - Även priset för Sealed Envelopes är skyhöga. Det är något fel på dagens Gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:11 pm
+sov till 13 +åt nudlar på stan whee +har börjat tänka
-jag tror att jag inte vill tänka längre -har drabbats av de fruktade höstdeppan gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 1:20 pm
+
american pie 2 GAIA! sims 2 loooov biggrin
-
ätit som en gris för lite kärlek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 1:23 am
+ Underbart väder! Jag måste ut! + Jag ska träffa Tove idag eek heart heart + Ingen lillebror hemma
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 2:19 am
+ Jenny är inloggad på msn whee + David >_> ninja
- Admins stare - Mods gonk - Mår dåligt gonk - Världen " eek " - allt? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 4:30 am
Positivt laddade faktorer
+ Fick filmklipp med Niclas av en MSN-kompis + Niclas är bäst!
Negativt laddade faktorer
- Mens IGEN scream - Jag kan inte plugga crying - Jag får IG på provet! crying - Alla hatar Niclas! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 5:28 am
+ Hockey p堬?g, kanske.. Igen! whee + Bjuden p堈alloween party.. o.O
- Kanske inte finns n姲a biljetter kvar till matchen..! eek gonk crying - En viss person kommer antagligen vara p堰artyt.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 5:43 am
hmmm.. Utvecklingssamtal var det nyss.. ehm.. Alen inte behöva säga mer.. Alens dag är jätte förstörd.. Nu ska Alen spela tennis........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 5:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 02, 2004 6:17 am
+ Lov + Aniki ska leka med mig idag :0 heart + Bra musik just nu + Känner mig rätt glad :3
- Saknar att flumma med Hopey i stan sad - Så långt kvar tills FF7 Advent Children kommer ut neutral - Sovit för lite -Ont i tån sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|