|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 11:48 am
Jahas...nyt olisi siis painettava mieleen nimi Benedictus XVI(...ja mahan varmasti tuon muistankin...).Hittolainen,ma olin jo varautunut uuteen Pius-paaviin.Mutta oli nopeaa toimintaa kardinaaleilta,ihan aimistyin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 11:59 am
Carmen LaVihta Jahas...nyt olisi siis painettava mieleen nimi Benedictus XVI(...ja mahan varmasti tuon muistankin...).Hittolainen,ma olin jo varautunut uuteen Pius-paaviin.Mutta oli nopeaa toimintaa kardinaaleilta,ihan aimistyin. Niille tuli kiire kourimaan kuoropoikia... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 12:03 pm
Pikku-Timppa Carmen LaVihta Jahas...nyt olisi siis painettava mieleen nimi Benedictus XVI(...ja mahan varmasti tuon muistankin...).Hittolainen,ma olin jo varautunut uuteen Pius-paaviin.Mutta oli nopeaa toimintaa kardinaaleilta,ihan aimistyin. Niille tuli kiire kourimaan kuoropoikia... domokun Siina osuit oikeaan.Naytti aika irstaalta sedalta se Ben-paavi. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 12:15 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 12:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 12:58 pm
En sitte paassytkaan Paaviksi nakojaan... crying Miusta olisi tullut Paavi Petteri Samael DCLXVI
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 10:29 pm
Jos min oisin paassy uudeks paaviks, niin oisin valinnu nimekseni Angelus 69 >___<
Tassa juuri yritan samalla tehda opinnaytetyota.. Pitaisi olla palautusvalmis 29.4. mennessa ja mulla jotain 60% vasta tehtyna.. Eli kiire tulee..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 19, 2005 10:44 pm
Liftrasir [Thoughtless] Tsuzue [Thoughtless] Perkkeljes. >.< Sain luvan menna Karppa-juhliin, kunnes sain selville etta kamut lahti ilman mua. Nyt vituttaa ihan pirusti. Velikin lahti jo omia reittejaan sinne. crying Pjerkkeljes tosiaan... juokse akkia peraan!! 3nodding Niin no... ._. Kaupunkiin on 20 kilsaa, ja torirantaan viela vahan pidemmin. Ei se, ettei nakis mitaan koko juhlista, mua erityisemmin kiinnosta, oisin vaan halunnut kamujen kanssa hauskaa pitamaan...Sellaisia ne kaverit kuule on. Sairaita paskiaisia. Liftistati luulee tietavansa milta siusta tuntuu *taputtaa paahan* Sairaita paskiaisia joita ilman ei parjaa. :3 Paitsi joskus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 5:00 am
Pikku-Timppa Tsuzue Carmen LaVihta Taalla on kummallinen valoilmio taivaalla...ihan niinkuin V:n muotoinen sateenkaari. eek Jonkinlainen halo kaiketi...en kylla osaa sanoa mika muu tuo voisi olla.Vai ovatko uranuslaiset aloittaneet salakavalan hyokkayksen?!Aseisiin,miehet!!*suuntaa kanuunan kohti sataman taivasta* ei! ne on ne radioaktiiviset, raivohullut oravat!! ne ovat vihdoin lahteneet liikkeelle marsista! gonk ruoka, ootko jo koonnu ninjoja??? nyt on jo kiire! ninja *Krhm* se ei ollut ruoka joka niit� kokosi vaan min�!! mie niit� kokosin ja ruokasta tehtiin ylin upseeri ninja legioonaan... eli siis se johtaa niit� joukkoja samalla ku mie mietin seuraavia siirtoja. stare mie aivot, ruoka lihas. se yksinkertainen selitys kai sweatdrop On se! 3nodding Mutta eikohan lisaa Ninjoja voisi palkata? Ketaan vapaaehtoisia liittymaan komentooni? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 5:11 am
Pikku-Timppa Tsuzue Carmen LaVihta Taalla on kummallinen valoilmio taivaalla...ihan niinkuin V:n muotoinen sateenkaari. eek Jonkinlainen halo kaiketi...en kylla osaa sanoa mika muu tuo voisi olla.Vai ovatko uranuslaiset aloittaneet salakavalan hyokkayksen?!Aseisiin,miehet!!*suuntaa kanuunan kohti sataman taivasta* ei! ne on ne radioaktiiviset, raivohullut oravat!! ne ovat vihdoin lahteneet liikkeelle marsista! gonk ruoka, ootko jo koonnu ninjoja??? nyt on jo kiire! ninja *Krhm* se ei ollut ruoka joka niit䠫okosi vaan min䡡 mie niit䠫okosin ja ruokasta tehtiin ylin upseeri ninja legioonaan... eli siis se johtaa niit䠪oukkoja samalla ku mie mietin seuraavia siirtoja. stare mie aivot, ruoka lihas. se yksinkertainen selitys kai sweatdrop nah, eika varmasti. alun perin, joskus kauan sitten, mun threadissa sovittiin etta ruoka sen kokoaa/kouluttaa. 3nodding mulla on norsun muisti...tai ei, mut tan muistan varmasti! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 6:53 am
Nain viikonloppuna teattereissa yhden lehevan. ._. Kamu maksoi niin lahdin. Ainut hyva kohta oli: "Kunnon pano tekisi kylla poikaa. Mielummin ottaisin kylla poikaa." xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 7:14 am
Tsuzue Pikku-Timppa Tsuzue Carmen LaVihta Taalla on kummallinen valoilmio taivaalla...ihan niinkuin V:n muotoinen sateenkaari. eek Jonkinlainen halo kaiketi...en kylla osaa sanoa mika muu tuo voisi olla.Vai ovatko uranuslaiset aloittaneet salakavalan hyokkayksen?!Aseisiin,miehet!!*suuntaa kanuunan kohti sataman taivasta* ei! ne on ne radioaktiiviset, raivohullut oravat!! ne ovat vihdoin lahteneet liikkeelle marsista! gonk ruoka, ootko jo koonnu ninjoja??? nyt on jo kiire! ninja *Krhm* se ei ollut ruoka joka niit䠫okosi vaan min䡡 mie niit䠫okosin ja ruokasta tehtiin ylin upseeri ninja legioonaan... eli siis se johtaa niit䠪oukkoja samalla ku mie mietin seuraavia siirtoja. stare mie aivot, ruoka lihas. se yksinkertainen selitys kai sweatdrop nah, eika varmasti. alun perin, joskus kauan sitten, mun threadissa sovittiin etta ruoka sen kokoaa/kouluttaa. 3nodding mulla on norsun muisti...tai ei, mut tan muistan varmasti! whee Ai niinhan se tais ollakkin... eek Olin jo kokonaan unohtanut... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 9:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 9:20 am
Melko suloista kun meilla on koulussa vappujuhlat/naamiaiset 24. paiva tata kuuta! whee
Ma taidan vaan pistaa kaasunaamarin naamaan ja juosta kouluun... -___-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 20, 2005 10:51 am
Oi,vappu.Mie olen kai silloin toissa...tai voin vannoa etta minut laitetaan aikaiseen tyovuoroon heti seuraavaksi paivaksi etta mie en missaan tapauksessa paasisi juhlistamaan paivaa millaan lailla. scream Gaah!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|