|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 11:39 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:18 am
Jag tyckte visningen var en bra! Inte en succé, men bra. Saker kunde ha blivit bättre planerade, plancherna kunde ha kommit ut tidigare och alla hade helt enkelt kunnat engagerat sig mer. Med alla menar jag även mig själv... Men nu när vi vet vad vi har för förutsättningar kan vi säkert göra bättre ifrån oss nästa gång!
Tycker däremot att deppighet på visningar är dumt, folk borde bli bättre på att strunta i sina känslor och bara ha kul!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:19 am
Chibi Strawberry kamijon jag kommer nog s䫥rt, Chibi Strawberry tvingar mig att f? med henne! sweatdrop whee Vi ska ta med digitalkameran. xd du tar med digitalkameran, jag vägrar visa mitt sega f-en! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:22 am
kamijon du tar med digitalkameran, jag vägrar visa mitt sega f-en! whee Aww. Aja. Typ 200 kort räcker väl. XD Men huvudsaken är att vi åker iaf. Ska prata med mor redan idag. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:26 am
Yannah Valkyria86 *funderar på hur lång tid det kommer ta innan folk börjar tala om för henne att hon ska vara i västerås det datumet xp * det tar till NU! Jag vill traffa dig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:38 am
Chibi Strawberry kamijon du pratar med din f? och sen min... min 䲠v䲲e! sweatdrop Men hon f岠v䬠prata med din mamma. sweatdrop Det 䲠bra att man har sina f?drar p堳amma jobb. whee xp VI SKA ŋA!!! gonk du kommer säkert att få åka men jag... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:40 am
kamijon du kommer säkert att få åka men jag... crying Meen. >____< Vi får försöka få med dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 1:36 am
Chibi Strawberry kamijon du kommer säkert att få åka men jag... crying Meen. >____< Vi får försöka få med dig. kanske det kanske!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:08 am
kamijon Chibi Strawberry kamijon du kommer säkert att få åka men jag... crying Meen. >____< Vi får försöka få med dig. kanske det kanske! är det fler som ska släpas med till nästa visning? Chibi Strawberry har jag redan lovat att släpa med om det behövs. jag kan lugnt dra en till. oavsett vad föräldrar tycker. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 2:10 am
ecchan kamijon Chibi Strawberry kamijon du kommer säkert att få åka men jag... crying Meen. >____< Vi får försöka få med dig. kanske det kanske! är det fler som ska släpas med till nästa visning? Chibi Strawberry har jag redan lovat att släpa med om det behövs. jag kan lugnt dra en till. oavsett vad föräldrar tycker. xp Min Hjälte neutral lycka till stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|