|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 8:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 8:22 am
Jalkazar Niddler Mr_RPG Gaia är blockat på skolans nätverk... <.<;; So is KoL... Om inte Ryzom forum skulle varit tillgängligt så skulle jag dö på TMS timmarna... Vad står TMS för? Timmar Med Sajtblockering? Haha, det där var ju t.o.m. roligt rofl Till och med roligt? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 10:04 am
Mikusagi Jalkazar Niddler Mr_RPG Gaia är blockat på skolans nätverk... <.<;; So is KoL... Om inte Ryzom forum skulle varit tillgängligt så skulle jag dö på TMS timmarna... Vad står TMS för? Timmar Med Sajtblockering? Haha, det där var ju t.o.m. roligt rofl Till och med roligt? confused Ja?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 11:51 am
Mikusagi Att gå eller inte gå till PSO... (det är typ eget arbete) OMFG!! Phantasy star online!!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 12:14 pm
Jag hittade just mitt lunchkort ^.^ Dess frånvaro har orsakat mig två lunchkostnader >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 12:41 pm
JAG HAR FLÅTT UPP HELA MIN FOT. D':
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 12:42 pm
Mikusagi Jalkazar Niddler Mr_RPG Gaia är blockat på skolans nätverk... <.<;; So is KoL... Om inte Ryzom forum skulle varit tillgängligt så skulle jag dö på TMS timmarna... Vad står TMS för? Timmar Med Sajtblockering? Haha, det där var ju t.o.m. roligt rofl Till och med roligt? confused Niddlur är alltid rolig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:00 pm
Niddler Jag hittade just mitt lunchkort ^.^ Dess frånvaro har orsakat mig två lunchkostnader >.< Ditt vad? O_O Vad går du i för skola egentligen?
MEN! Nu blev jag ju sugen på skolans pastagrejs de har i salladsbaren! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:01 pm
Dark Erica JAG HAR FLÅTT UPP HELA MIN FOT. D': <_< >_> <_> Pix plz? >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:07 pm
Mikusagi Niddler Jag hittade just mitt lunchkort ^.^ Dess frånvaro har orsakat mig två lunchkostnader >.< Ditt vad? O_O Vad går du i för skola egentligen?Man får ett kort från skolan, och så kan man betala med det på ett urval restauranger. Varför har de tagit bort Sad och Mad från emoticonlistan? O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:08 pm
Niddler Varför har de tagit bort Sad och Mad från emoticonlistan? O.o De kanske vill att folk ska vara gladare biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:22 pm
Niddler Mikusagi Niddler Jag hittade just mitt lunchkort ^.^ Dess frånvaro har orsakat mig två lunchkostnader >.< Ditt vad? O_O Vad går du i för skola egentligen?Man får ett kort från skolan, och så kan man betala med det på ett urval restauranger. Varför har de tagit bort Sad och Mad från emoticonlistan? O.o Betala hur mycket då? >> Så där läskigt... jag tänkte att så vill jag inte gå för då skulle jag äta samma mat varje dag eftersom jag inte är så förtjust i restaurangmat. I skolan tar jag vad jag får, det är jättebra biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:23 pm
Du är ju helt emo >.>
MEN KAN MIN PAPPA HÅLLA KÄFTEN? mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:27 pm
Mikusagi Niddler Man får ett kort från skolan, och så kan man betala med det på ett urval restauranger. Betala hur mycket då? >> Så där läskigt... jag tänkte att så vill jag inte gå för då skulle jag äta samma mat varje dag eftersom jag inte är så förtjust i restaurangmat. I skolan tar jag vad jag får, det är jättebra biggrin
Ungefär 40kr. Vet inte exakt. Jag tycker också om att slippa välja. Men nu bor man ju i ett rikt land och då får man stå ut med det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:29 pm
Åh! biggrin DD Nu vet jag varför Sad och Mad är borta xd Det är för att min Firefox-Adblock-plugin är inställd på att inte visa gif-bilder som innehåller "ad" xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|