|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 10:21 am
Sakana-sama Likun Är jag typ bi eller nåt!?! Jag var 40% gay. XD Man behöver knappast ta sådana där test allvarligt. Man känner ju efter själv. n_n Ja, det är sant. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 10:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 10:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 10:24 am
Likun Sakana-sama Likun Är jag typ bi eller nåt!?! Jag var 40% gay. XD Man behöver knappast ta sådana där test allvarligt. Man känner ju efter själv. n_n Ja, det är sant. ^^ Ja och du är jättegay eller? Skojade bara... kanske? Jag vet inte. rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 10:30 am
Jalkazar Likun Sakana-sama Likun Är jag typ bi eller nåt!?! Jag var 40% gay. XD Man behöver knappast ta sådana där test allvarligt. Man känner ju efter själv. n_n Ja, det är sant. ^^ Ja och du är jättegay eller? Skojade bara... kanske? Jag vet inte. rofl Hoho, yaoi on the night! 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 10:31 am
Likun Jalkazar Likun Sakana-sama Likun Är jag typ bi eller nåt!?! Jag var 40% gay. XD Man behöver knappast ta sådana där test allvarligt. Man känner ju efter själv. n_n Ja, det är sant. ^^ Ja och du är jättegay eller? Skojade bara... kanske? Jag vet inte. rofl Hoho, yaoi on the night! 8D eek That is so gay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 10:41 am
Jalkazar Likun Jalkazar Likun Sakana-sama Likun Är jag typ bi eller nåt!?! Jag var 40% gay. XD Man behöver knappast ta sådana där test allvarligt. Man känner ju efter själv. n_n Ja, det är sant. ^^ Ja och du är jättegay eller? Skojade bara... kanske? Jag vet inte. rofl Hoho, yaoi on the night! 8D eek That is so gay! Well, your hair is gay too! So, in your foace! :'D (Just kidding)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 10:48 am
Likun Jalkazar Likun Jalkazar Ja och du är jättegay eller? Skojade bara... kanske? Jag vet inte. rofl Hoho, yaoi on the night! 8D eek That is so gay! Well, your hair is gay too! So, in your foace! :'D (Just kidding) Look at you, you're wearing a vest!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 11:00 am
Jalkazar Likun Jalkazar Likun Jalkazar Ja och du är jättegay eller? Skojade bara... kanske? Jag vet inte. rofl Hoho, yaoi on the night! 8D eek That is so gay! Well, your hair is gay too! So, in your foace! :'D (Just kidding) Look at you, you're wearing a vest! Aah..!! Yo... *pokes* *slaps at your butt* Wohoo!! cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 11:05 am
Likun Jalkazar Likun Jalkazar Likun Hoho, yaoi on the night! 8D eek That is so gay! Well, your hair is gay too! So, in your foace! :'D (Just kidding) Look at you, you're wearing a vest! Aah..!! Yo... *pokes* *slaps at your butt* Wohoo!! cool eek Jag kan förstå varför du vill det men... låt bli!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 11:07 am
Jalkazar Likun Jalkazar Likun Jalkazar Likun Hoho, yaoi on the night! 8D eek That is so gay! Well, your hair is gay too! So, in your foace! :'D (Just kidding) Look at you, you're wearing a vest! Aah..!! Yo... *pokes* *slaps at your butt* Wohoo!! cool eek Jag kan förstå varför du vill det men... låt bli! Okej da. ;__; *sätter sig och läser yaoi* Nemen han slickar en kille! o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 11:12 am
Likun Jalkazar Likun Jalkazar Likun Well, your hair is gay too! So, in your foace! :'D (Just kidding) Look at you, you're wearing a vest! Aah..!! Yo... *pokes* *slaps at your butt* Wohoo!! cool eek Jag kan förstå varför du vill det men... låt bli! Okej da. ;__; *sätter sig och läser yaoi* Nemen han slickar en kille! o: Alltså seriöst.... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 11:14 am
Jalkazar Likun Jalkazar Likun Jalkazar Likun Well, your hair is gay too! So, in your foace! :'D (Just kidding) Look at you, you're wearing a vest! Aah..!! Yo... *pokes* *slaps at your butt* Wohoo!! cool eek Jag kan förstå varför du vill det men... låt bli! Okej da. ;__; *sätter sig och läser yaoi* Nemen han slickar en kille! o: Alltså seriöst.... eek Okej okej! Hmpf talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 11:34 am