|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2011 11:20 pm
OMM: wow...het is echt mistig hier.... net silent hill... zal me niet verbazen als er straks een vliegend wezen tegen het raam aanvliegt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2011 5:13 am
Mmm, ironisch, dat had ik nou juist XD Een vogel die een misschatting maakte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2011 9:52 am
OMM: ik heb dus ZO geen zin om morgen weer naar school te gaan evil sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2011 10:19 am
OMM: Hopelijk vergeet mijn maatje van 't vrijwilligerswerk niet te laten weten wanneer het van de week uitkomt dat ik langskom XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2011 10:51 am
OMM: wanneer zal ik die aflevering van Sytycd kijken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2011 8:59 am
OMM: Wat moet ik nou met deze situatie...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2011 9:29 am
Als het gaat over wat ik denk dat het gaat: professionele externe partij aantrekken.
Sorry, maar ik wil niet dat je wat overkomt.
OMM: tijd te kort of tijd over?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2011 12:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2011 10:42 am
OMM: ik lol'ed vanochtend toen ik hoorde dat mijn leerkracht vandaag niet op school was.... nu was het practicum nog best lachen... alleen ik snapten er nu helemaal niks meer van... en van half negen tot half zes school is niet leuk.... ik moet nu zo ongeveer een half uur MINSTENS langer doen om naar huis te komen evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2011 1:07 pm
OMM: k heb zin in t weekend ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2011 9:57 am
Cake is gelukt!!!
http://kittyocean.deviantart.com/art/Lost-in-a-sense-of-pie-II-269509031
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2011 11:00 am
^die taart is echt vet cool
OMM: waarom ben ik nu ziek k moet dit weekend weg pleas laat me dan beter zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2011 12:14 pm
kittyocean Als het gaat over wat ik denk dat het gaat: professionele externe partij aantrekken. Sorry, maar ik wil niet dat je wat overkomt. Nou, mij zal niet iets overkomen, want het speelt niet in mijn thuissituatie zegmaar, maar ik was dus wel getuige van datgene. Maar ik ga me er zelf dus ook niet direct mee bemoeien, want ik wil er absoluut zelf niet in betrokken raken, ik ga alleen proberen indirect enige invloed op de situatie uit te oefenen door in ieder geval 1 persoon te proberen te overtuigen dat er een externe partij moet worden ingeschakeld.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2011 11:12 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2011 3:32 am
Wilder Wein MCMXCII kittyocean Als het gaat over wat ik denk dat het gaat: professionele externe partij aantrekken. Sorry, maar ik wil niet dat je wat overkomt. Nou, mij zal niet iets overkomen, want het speelt niet in mijn thuissituatie zegmaar, maar ik was dus wel getuige van datgene. Maar ik ga me er zelf dus ook niet direct mee bemoeien, want ik wil er absoluut zelf niet in betrokken raken, ik ga alleen proberen indirect enige invloed op de situatie uit te oefenen door in ieder geval 1 persoon te proberen te overtuigen dat er een externe partij moet worden ingeschakeld.Heel veel succes en wees voorzichtig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|