|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2011 10:12 am
Zoveel energie om op te ruimen...praktisch geen tijd...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2011 12:56 pm
OMM: dat vandaag alles lekker snel ging en ook goed heerlijk die rust op t lab XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2011 1:36 pm
OMM: wow energy drank op een nuchtere maag blijft echt lang werken eek ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 10, 2011 9:03 am
Het is echt zó ontzettend raar om nu ineens al die vrije tijd te hebben. Na die drukte van de afgelopen paar weken weet ik gewoon van gekkigheid niet meer wat ik zoal moet doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 10, 2011 9:23 am
OMM: awww waarom geen custom emblems meer in MW3 sad ik vond die juist zo leuk om van iedereen te zien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 10, 2011 10:52 am
tong verbraaaaand
again
For the 100000th time
Ik leer het gewoon ook niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 11, 2011 3:22 am
Zó'n zin in zometeen. Het is echt al heel lang geleden sinds ik gezellig met een vriendin de stad in ben gegaan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 11, 2011 12:03 pm
ik heb best nog wel flinke trek.... en waarom is het hier zo koud?! Thermostaat zegt nog steeds 19 graden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 11, 2011 2:11 pm
Humor met mijn collega's op mijn stage verteld je itailaanse collega's je een stukje geschiedenis over italie XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 12, 2011 2:35 am
Pff... ik mag hopen dat ik zo de badkamer in kan, bij voorkeur vóór 12 uur nog. Het voelt zo vies om hier nog ongewassen te zitten en er niks aan te kunnen doen, want vaderlief moest en zou per se nu naar zolder gaan (waardoor ik dus niet de badkamer in kan, want die trap komt uitgeklapt precies voor die deur te staan).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 12, 2011 2:57 am
SInterklaas, sinterklaas, sinterklaas =D
(vannochtend kwam een meisje van de zwemvereniging trots vertellen dat ze haar naam in het grote boek van sinterklaas heeft gezet, zodat ze toch cadeautjes krijgt! Heerlijk!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 12, 2011 4:49 am
OMM: vanavond is het tijd voor mijn octapizza twisted (4 soorten vlees+4soorten kaas)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 12, 2011 6:47 am
o.0 sinds k t zo druk heb gaan die dagen me maar voorbij zo had ik t niet eens door dat het sintmaarten was geweest o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2011 2:15 am