|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 8:19 am
+
* Pannkakor till middag idag. ^_____^ * Fick krama på min sötnos. <3 * Städat hemma. (Finally, yes!) * Upptäckte Gaia igen (efter ett break på hundra år, har varit medlem sen 2003) * Fick lön. Good s**t!
-
* Extrem huvudvärk. ;__;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 9:34 am
+ Tåget var försenat 1h20min och jag lyckades hitta Linus på stan innan han åkte hem. + Hänga hos xeonmasta(lol) med Linus. + Sova hos Linus. + Vara uppe och prata till 4. + Hehe. biggrin + ÄNTLIGEN mår jag bra över mig själv. Jag känner att jag är värd något, och har ett syfte. + Fy fan vad allt bara är bäst just nu. + Dann och rahvin kommer imorgon!
+/- Lite stressad, men jag är lugn. Det fixar sig. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 11:29 am
+ (eri)ca xDD<333 + jag har pratat i telefon med massa folk. + och jag slipper kemiprovet imorgon!! OO: + jag ska få en sak. men det är hemligt. x3 heart + Deathnote~ and god me loves my necklace + att kaffe kan vara så jaevla gott. + Jeff Buckley + den skriker så "wau" -> wahmbulance >:3
- aah stupid me klart jag måste göra provet förrellersenare. - hai förlåt..jag vet att jag är hemsk. - han dog! han dog ffs!!1! DDD; me hate you. - måste skriva hela helgen - fu sluta missa så mycket. - kan jag inte få en bättre hjärna tack? ;-; - jag vill prata och lära känna dig men dooh..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 12:23 pm
- Bråk bråk, lämna mig ifred. >_> - "JAHA! Var det prov idag? Hoppsan, nä jag pluggade inte, Hej då." gonk
+ Jag fick färdigt biologin, kemin och fysiken. <3 Känns som om en stor sten har släppts från mina axlar! + Te & Kaka. heart + Städning. + Mike. <333 Du är för snäll. + Helg snart. ^^ + Insider & Efterlyst. + Jag mår bra trots bråket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 1:51 pm
+ Dedu + David + tvättat en massa kläder + kom på att jag kan nog göra värsta heta byxorna av dom som var för stora... *smider planer* + Cesar + Snart jullov + Snart Nyår och det blir värsta festen! surprised + Morgan :3 + jag har alltid alkohol hemma och jag dricker aldrig själv, hur dåligt jag än mår... min kropp har fattat själv. + Får pengar nästa vecka *suprise*
- måste hinna köpa julklappar Dx *har inte ens börjat* - varför känner jag mig som den mest omogna av dom jag umgås med? .-.;; - Jag gick hem från skolan idag och vet inte om jag orkar gå dit imorgon. - ska jag hoppa av? - jag vill ha party nu! NOW I SAY! (Cesar: *flyr huset* neutral ) - jag har fått koncenrationssvårigheter... stressed - Måste damsuga innan jag kan bädda rent i sängen... dvs innan jag kan gå och lägga mig v_v - Måste jag vara så förvirrad vad gäller allt och alla? >.O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 10:05 am
+ Idrott. + Träffade Ida på stan biggrin + Alexandra och David. + Köpt julklapp(ar?)! + Pratade lite med Astrid också. ^^ + Utbyta julklappstips. >.< + Sova lite på bussen, skönt att kunna koppla av en stund. + Helg, aight? razz
- Ingen snö. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 11:11 am
+ "HOW GAY! I'M CAMPING MOONIE!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 5:12 pm
+ Var på domokons första dag =3 + ska till domokon imorgon.. eller ja, idag =P + Gjorde fotleken ute u kylan xD + såg på när någon sprutade eld medans vi gjorde fotleken 8D
- Var tvungen att gå tidigt från domokon enligt mig - får inte gå på saken på söndag crying - har typ fått utegångs förbud? >.< - har lust a mörda min moder! domokun X_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 15, 2006 5:27 pm
+ OMFG. Domokon ~ Neeeeeerda hela helgen och för lite mat och s**t :33 Grrr - BLÄ Brumbrumbrum, hej jag är trött.
- Kallt. o.0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 5:57 am
- jag har suttit pa ett konvent i 2 dar och salt for 170 kr gdurrruruurruhhdhdhhddsdsf - min kjol e for liten och jag far ont i magen! D: - sovit tre-fyra timmar - inte atit pa hela dagen - pucko som snodde death note-nyckelringar fran mitt o atsushis bord. PLZ DIE. (herregud dom kostar 50 kr! whoever snodde dom e typ snalast i varlden >.>)
+ ummm hittat bra julklappar ^^;
.....
- jag kommer inte pa fler plus sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 7:43 am
+ LAN + Linus + Annika, Jimmy, Julius, Andreas, Jacky, Johannes (O_o) + Daniel och Ralph! + Min lärare sa att allt jag lämnat in denna termin var felfritt, därmed går jag nu engelska B med tvåorna, utan att ha tentat av! <3 + Gratis mat + fem biljetter! + Skitmusik, haha! + Jag är allmänt lycklig
- Inte sett så mycket av Linus på sistone! (Typ en halvtimme på ett dygn. sad sad )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 7:45 am
+ anna&camilla tycker att jag är dynghet? x3 + hittat finaste finaste äkta vävda möbeltygerna för 19/m?? OMG WIN + hann + fått cinema strange :3 + hittade min saga <3
- borde sagt att jag kunde ta den fetstora rullen... jag skulle fått typ 7meter ;_; men det skulle varit jobbigt att bära på en 2m+ lång rulle med tyg också... - osäker osäker osäker - jag vill att dom ska tycka om mig och förstå- jag vill nog bara att nån ska kunna tycka om mig mest i världen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 3:23 pm
+ Sostrate. + Snö och minusgrader, it's about time. + Behagligt trött. + Positiv, trotts en del jobbiga saker. + Saker att se fram emot.
+/- Onii-chan. +/- Planera julklapps-shopping.
- Saknar Emilia. <3 - Saknar Linnéa - Saknar Magnus, Linnéa och Sara. - Saknar brorsan. - Trött, gaah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 1:51 am
+ Det är en gubbe här... Han köpte nougat... 10kr......... nr 32.....................!!!!
- Krim vill inte åka till domokon. >: - 1, 2, 3 poff -sparka ut Krim- >:0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 10:25 am
+ Form på ansiktet...:3 + Inte allt för stressad inför lovet + Mami bakade imorse=chokladrutor n__n mmmm~ + Har fortfarande pengar + XD Kom på en bra julklappsidé för att jag egentligen inte har så mycket pengar kvar. :'> + PAPPIIIII <33333333 + Oh yeah, tågbiljetter :3 + Avslutning nästa vecka yo och då kan jag våldgästa systeryster för hon bor 5 minuter ifrån beachvolleybollhallen n_n
- Jag behöver hjälp a la Arvid, men han har vart med om mindre trevliga saker nu under veckan så han har inte varit i skolan .___. what to do!??!?!?!?! - -___- Ullaärheemsk - Inte hunnit kolla tyger eller mönster än. Sewg - Hej 150 ig-poäng :3 - Vill till tandläkaren xD mina tänder har blivit sjukt ocharmiga efter allt kaffe etc ._. *cries* - Har förhoppningsvis råd för ett par linser i vår O_o - EEeeh...kan hända att mina föräldrar säger nej till Uppcon xD för jag har redan tjatat på dem två resor ^^; men det ska nog gå...hmm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|