|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 8:35 am
[KH]Sasuke Gw3nn0w Hellow <3
sorry voor de lange afwezigheid.. maar ik ben weinig op gaia geweest en veel Lineage 2 gespeeld... Had ff geen zin in Gaia.. maar ik ben terug biggrin  Wb 3nodding •♥• 'k vind dat engeltje altijd zo schattig ^.^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 1:42 pm
Darlaa [KH]Sasuke Gw3nn0w Hellow <3
sorry voor de lange afwezigheid.. maar ik ben weinig op gaia geweest en veel Lineage 2 gespeeld... Had ff geen zin in Gaia.. maar ik ben terug biggrin  Wb 3nodding •♥• 'k vind dat engeltje altijd zo schattig ^.^ •♥•Jammer dat die niet standaard is. Dat is echt een Gwennow(sorry maar ik typ 't even normaal razz ) smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 2:04 pm
Darlaa angel lizzie de enige echte Sping. folpstart is maar een zwak aftreksel van deze belgische top band http://vid.tektek.org/2007-Mar/24/19/475 SPRING 4 EVER heart •♥• hmm, de nederlandse versie is toch beter, maar ik kende de belgische natuurlijk niet whee alleen is de nerlandse versie iets te correct nederlands, dat je je afvraagt uit wel hol die jongens komen.
Whee ^_^ ik heb een heel zomers gevoel heart mooi weer, jammer dat het nog zo koud is. •♥•zooooooooo echt niet top stars is een groote klop. spring is the echte en 1000000 keer beter dan die goedkope kopie van een flop stars
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 12:35 am
Welcome Back Gw3nn0w! (indien correct gespeld uiteraard)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 12:39 am
ik wil weten hoe de eerste afloopt..... tenzij het einde HET einde was XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 8:18 am
ik wil weten hoe de eerste afloopt..... tenzij het einde HET einde was XD •♥• That's indeed the END xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 2:18 pm
Darlaa ik wil weten hoe de eerste afloopt..... tenzij het einde HET einde was XD •♥• That's indeed the END xD •♥•No s**t XD Echt The End ja!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 8:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 2:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 12:23 am
De persoon wie huiswerk uitvond zou moeten sterven. Minstens twee keer per dag. -_- [KH]Sasuke Darlaa [KH]Sasuke Gw3nn0w Hellow <3
sorry voor de lange afwezigheid.. maar ik ben weinig op gaia geweest en veel Lineage 2 gespeeld... Had ff geen zin in Gaia.. maar ik ben terug biggrin  Wb 3nodding •♥• 'k vind dat engeltje altijd zo schattig ^.^ •♥•Jammer dat die niet standaard is. Dat is echt een Gwennow(sorry maar ik typ 't even normaal razz ) smile Veel leuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 2:12 pm
ik haat banken ( geld banken) ik haat ze ik haat ze ik haat ze ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ze.
ze zijn slom. k*t bank had vorige week woensdag 225 zeuries overgemaakt van mijn spaar naar mijn gewone rekening. dit zou binnen 5 dagen gebeurt moeten zijn kijk vandaag. niets. moet ik morgen gaan kijken als het er dan niet opstaat kan ik mijn nieuwe linnekast wel gedg zeggen. stare k*t bank
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 2:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 9:23 pm
angel lizzie ik haat banken ( geld banken) ik haat ze ik haat ze ik haat ze ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ze. ze zijn slom. k*t bank had vorige week woensdag 225 zeuries overgemaakt van mijn spaar naar mijn gewone rekening. dit zou binnen 5 dagen gebeurt moeten zijn kijk vandaag. niets. moet ik morgen gaan kijken als het er dan niet opstaat kan ik mijn nieuwe linnekast wel gedg zeggen. stare k*t bank banken zijn inderdaad sloom met het overmaken van geld ... of in ieder geval iets wat met geld te maken heeft. Ik word ook altijd pisnijdig als ik mijn loon te laat krijg razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 7:44 am
Heeft er iemand hier verstand van fotografie? (Ja, ik ben er weer. Hallo. rolleyes ) Ik wil een Canon PowerShot G7 gaan kopen... Ik weet niet of het wijs is. Ik heb gehoord van ruis op de foto's. Hij is 464 euro, ongeveer. Best veel geld, dus ik dacht het even na te vragen... XD Ik wil namelijk na de middelbare school een opleiding fotografie gaan doen. Ik heb laatst namelijk ontdekt dat het mijn passie is... xd Ik maak vaak foto's enzo, maar ik haat ze omdat ik een domme huis tuin en keuken camera heb van 3 megapixel ofzo. neutral Die Canon die ik zou willen kopen is 10 megapixel. Er zitten hier veel verschillende soorten Dutchies.. Moet er vast wel 1 of 2 bij zitten die wat van fotografie af weet... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 11:12 am
mmmm, sorry, Ik ken het niet sad Staat hij op bol.com? Misschien heb je wat aan de recensies
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |