|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 4:43 am
yennifer chibi_chan - Gjorde inte så mycket på svenskalektionen. Vet inte vad jag ska göra för propagandabild. Det är nog mitt fel dock :'D Lite grann <.< xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 5:57 am
+Kollade på första episoden av Gun smith cats smile + inte så långt kvar tills The Kristet Utseende kommer till Slipperiet ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 8:57 am
+ Lan på skolan igår. Lol, CS med lärare. + Tävlingar i Stepmania, DDR, CS och lite annat. Lätt värt att se läraren dansa till DDR. xD + Folk + Iiiinte långt kvar nu~ + Snart lov + Träffa farmor och farfar lol + MGS: Substance & FFVI <3
+/- ...
- Måste skriva raport om tidningen vi gör i skolan. Lolsextimmarkvartillinlämning. - Caaaaan't sleep. Crows will eat me. gonk *Springa runt i cirklar.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 12:07 pm
- Ingen som vill seeda The Odyssey sesång 3 crying - dryga sej inte till stan bara för att jobba 3 timmar och sen fara 2 mil tillbaks mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 1:23 am
+/- ska jag hoppa av och läsa andra kurser i vår? - Skolan... jag kommer aldrig att komma ifatt. Ska jag satsa på endast programmeringen den här sista delen av terminen eller kommer jag kunna fokusera på fler kurser? - Har en dålig känlsa i magen som inte kommer kunna igonorerars länge till. Jag vill ha sockerpiller Dx - Jag antar att jag har skapat mig en väldigt ensam värld för mig själv i framtiden. + Tur att jag får internet snart då sweatdrop + David. Jag vill vara mer som dig... + Dedu ringde imorse. Och lät inte arg? :s + Snart lunchrast. + Jag vet att jag kan tycka om personer i alla fall... .-.;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 1:47 am
Gårdagens:
+ Iieh, dansdans! Massa skoj. x3 Åka på skosulor utför halva sandviksbacken. :'DD Shiiiin~<3 Snart Domokon. O: Att tokdöda på shadow of the colossus. 8D
+/- Att springa till platser i SotC.
- SEPEHESTEN, OMG HEJ JAG KAN INTE SPRINGA RAKT FÖR FEM ÖRE. DDD8 Massa kallt var det också. <.< Jag har fortfarande ingen fin lekarrawk. ; 3;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 2:11 pm
+ vaknade på ett trevligt ställe den väldigt lilla tiden jag sov natten till idag xD ( wouldn't mind doing that again ;D) + kul att se hur lika alla kan vara i en familj =3 + jag kanske får gå på domokon! <33 + träffa min ashäftiga morbror kristoffer ( he rules you all xD)
+/- min moder är tillbaka från sin långa resa! =O +/- ska jag gå till skolan imorgon verkligen?....
- har prov om ett antal timmar i religion >.> - kan typ inte sova fast jag är skit trött - ljuger för mycket... - förtjänar inte allt jag får... x_x - tänker på att allt roligt jag har gjort under en månad som jag kanske aldrig kommer att få göra någo mer... *suckar* - mår inte bra atm =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 1:36 am
- Fortfarande sjuk.
+ Tess som erbjuder sig att komma hit med choklad. + Jonas som erbjuder sig att komma hit och krama mig. + Hopey som saknade mig i skolan. :'3 <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 9:39 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 1:51 pm
+ Lucia lite kul och gick rätt bra. + Pappa mår bra.
- boom - krasch - borta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 2:33 pm
+ jag e lätt het i smink + köpte värsta heta tröjan idag + fika med anna, trevligt faktigskt + Prata med tiny <3
+/- wow igen
- inte vågat prata med dedu, känner mig som världens hemskaste människa - jag är dum - sent to destroy myself and wveryone around me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 3:21 pm
+ Stockholm på lördag, avskedsträff för hogwarts.nu nämligen! Och en massa internetmänniskor ser fram emot att träffa mig... både kul och läskigt! + jag fick pengar av pappa! biggrin + "sovmorgon" i morgon ^^ ska ta 9.20 bussen. + Kyckling alá Jacob till middag i morgon.. alltså, jag älskar banan i mat, det är så otroligt gott! + jag såg de två söta pojkarna idag, en i skolan och en på MittiCity.. wie! De är typ av indie-stil båda två när det gäller frisyrer och kläder... I like! + Bee-315 är bäst <3 Selfish Trip speciellt ^^ Älskar den sångtexten, det är lite av den jag har citerat i signaturen ^^ + Sejer var idag på tv:n, älskar Karin Fossums böcker och det är så kul att se dom filmatiserade sen ^^ Svarta sekunder är precis som jag tänkte mig i huvudet, värsta läskigt ju... bara att flickungen hade fel färg på håret men detaljer!
- han jag såg på Mitticity hade en brud med sig >_< - Nästa vecka ska jag till tandläkaren och jag är över 19 så jag måste betala... snyft. - jag har ont i en tand sad Blir ännu dyrare om skulle visa sig vara ett hål... men jag tror inte det men jag är bra på att överreagera...
+ inget mer minus ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 10:59 pm
hentai shumi KAMON BEIBII + min signerade Miyavimugg kom igår (och det räknas som idag, för jag lever fortfarande på det ögonblicket, right!?) omg lucky! så det var du som vann den... grattis o:
+ min lugg skyddar mig. + kamma my little ponies + pengar till min mamma :3 + går fortfarande ner i vikt. + nu ska jag köpa kexchoklad ^o^
- även om jag går ner skitmycket i vikt så kommer jag aldrig kunna se smal ut.... ;_;- david, jag vill inte vara nåt slags dåligt samvete för dig. och jag hatar när folk tycker synd om mig. jag är inte nåt jävla offer. bara lite. - lärare säger att jag inte har nån framtid - säger saker jag inte menar, har jag också blivit sån? - ******** selfabsorbed - men det är ju så. det tar upp all min tid och verklighet och jag kan inte göra nåt åt det och jag kan inte tänka på nåt annat. - får inte plats i fanis väska till japan ;_; - jag är för dålig för att kasta sten. T__________T - är du helt borta nu för alltid? .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 1:37 pm
:O Deddu du är jättesmal! eek
+ Lucia, kul och sjunga och lussa + Vart med Niki, bokat platser till Eragon. + Jag bröt inte ihop. Alltid ett plus. + Pluggat lite iaf. + Som sagt, pappa mår bra.
- Happy birthday. ^^ crying - Ont i ryggen - Klarar inte av att plugga - Glömt matteboken i skolan. - Skrot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|