|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:39 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Joje. Dom är jätte roliga. XP Roliga? :S Det roligaste är att mitt namn står där. ^___^ Vad är det med det då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:40 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *drar sig in med hjälp av huvudet* Har nån några fjädrar? D: *Dra nåra fjädrar från en höna och ger dig dom* Varsågod 3nodding Yay. *biter tag i dom* @w@;; *Blink* Huh? *vickar dom upp och ner* Mrrf. Vad gör du .__. Bmmffmfff! *försöker prata* stare .. *Tar ut fjädrarna* *host* Tack. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:41 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *drar sig in med hjälp av huvudet* Har nån några fjädrar? D: *Dra nåra fjädrar från en höna och ger dig dom* Varsågod 3nodding Yay. *biter tag i dom* @w@;; *Blink* Huh? *vickar dom upp och ner* Mrrf. Vad gör du .__. Bmmffmfff! *försöker prata* stare .. *Tar ut fjädrarna* *host* Tack. sweatdrop Varsågod sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:42 am
Vet inte riktigt. :\ Och en bra sak till. The plushie som jag gjorde av din avatar är så tuff.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:44 am
Chibi Strawberry Vet inte riktigt. :\ Och en bra sak till. The plushie som jag gjorde av din avatar är så tuff.
Jag hålla med om det. biggrin Du är riktigt bra på att göra såna. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:46 am
Tackar. 3nodding *drar sig upp och sätter sig på stolen* Aaah... and now give me food! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:47 am
Jetzudan Rebirth Jag hålla med om det. biggrin Du är riktigt bra på att göra såna. :3 ^__^ Tack tack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:48 am
Jetzudan Rebirth Tackar. 3nodding *drar sig upp och sätter sig på stolen* Aaah... and now give me food! domokun Vem tror du jag är, din mamma? -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:50 am
inen som har postat till mig vad trogit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:52 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jag hålla med om det. biggrin Du är riktigt bra på att göra såna. :3 ^__^ Tack tack. whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:53 am
Petsy Jetzudan Rebirth Tackar. 3nodding *drar sig upp och sätter sig på stolen* Aaah... and now give me food! domokun Vem tror du jag är, din mamma? -__- Japp. >:0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 9:54 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Tackar. 3nodding *drar sig upp och sätter sig på stolen* Aaah... and now give me food! domokun Vem tror du jag är, din mamma? -__- Japp. >:0 Jag är ju ditt barnbarn! :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|