|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2011 7:39 am
waarom zetten ze in het magazine 'volgende maand' en is het nu 3 maanden later dat hij uitkomt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2011 9:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2011 1:45 pm
OMM: zal ik nog even wat KP gaan grinden of zal ik gewoon deze chapter afsluiten en doorgaan dan met scitzo's chapter beginnen. (ik speel nu dissidia duodecim)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 10:20 am
wauw, neem dit jaar wel heel veel extra vitaminen XD then again, ben dit jaar ook meer aan het kwakkelen dan voorheen XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 1:10 pm
K heb vette zin in vrijdag dan is t verjaardags feestje van een vriendin en ze combineerd het met halloween emotion_zombie en sinds abunai heb ik het cosplayen goed te pakken en nu ga ik dus ook verkleed ^^ als piraat yarrrr pirate cat_pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 2:34 pm
TIS KOLD BUUTN Aahhhrrr! pirate beterschap allemaal
mooi wat daagjes vrij, tijd om de onganze rotzooi op mn kamer en in mn hoofd wat op te ruimen /klaag zeur
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2011 11:00 pm
OMM: nog 6 dagen en dan ben ik jarig stare en wauw wat is mijn goede humeur snel omgeslagen in droefeid door 1 opmerking van iemand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2011 3:18 am
Ugh, zoveel psychologie leren is vermoeiend. En ik ben nog niet eens op 1/3 van de totale stof.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2011 3:54 am
OMM: niet denken , niet denken.... anders gsa ik huilen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2011 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2011 1:38 pm
Volgens mij heb ik net een scherm gesloten die ik niet had moeten sluiten...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2011 1:42 pm
@ breakape alvast gefeliciteerd whee
ik heb enorme zin in vrijdag *hieperheid*
dat is dus net ontstaan bij het pakken van mijn spullen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2011 1:51 pm
Hmm...Wel of niet...
Een Research Master
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 27, 2011 1:51 am
@loving: bedankt sweatdrop ... jammer dat er zowat niemand op mijn verjaardag komt cry eigenlijk best wel geinig dat ik zowat op Halloween jarig ben smile en nu ik er aan denk... vind ik het ook best jammer dat ik niemand ken die een halloween feestje geeft want ik ben echt geintresserd in zulke dingen om te doen... heb allen iemand nodig die me erin mee kan trekken. (zelfdunk net weer verminderd met 20% crying )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|