|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 9:20 am
+ Trevliga personerna på BLX. x3 + Lucky-chan sov på mig. xD Så vaaaarmt med en kissekatt på magen. + Kanel. XDD
- Jag är helt förtvivlad för att det regnar. Det må låta dumt för de som inte älskar snö dock.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 10:19 am
- Jag låter bli att äta bacon på flera år, och när jag gör det så blir jag sjuk av det!? stressed - "Jaaa, du har ju potentiall till högre betyg, men du gör ju inget, du får anstränga dig lite razz " Samma bullshit från VARJE lärare, utan Svenska&Engelska lärarn. - Jag är uttråkad.. emo - Jag pallar inte dom nya förändringarna och tiderna, jag vill gå tillbaka till det gamla. sad *vrider på klockorna* - Tjejer.. o__o Bara genom att lyssna på dom får mig att undra om det var ett misstag att jag själv föddes till en. talk2hand
+ Gökboet. :3 Hur jävla bra film som helst. + Raydon, x3 sötis. heart + MS ska patchas! biggrin Vågar jag hoppas på Amoria nu? + Göteborg i helgen, ska bli kul. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 4:14 am
+ ******** internet funkar igen! OOO: + now me can göra saker utan att det säger fuuu + ylfa ska ge mig en plattång i julklapp OOMG <33 klippa lugg yays! + erica och jag blir värsta luggtwins~ + T.M REVOLUTION. what more can you wish for + hahAhahaH PIN UP LADY
- erica ringde igår och saknade mig. DD; - jevla baciller gå och plåga någon annan - what is wrong with you? Burk är västa heta namnet juhuh - hoh. tack så mycket. - vad håller jag på med - vill äta men orka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 5:19 am
+ Ska förmodligen åkte till Tiny imorgon <3 + Ligga sent på natten och prata med tiny och dedu i telefon
- usch skola
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 6:48 am
+ Radiohead - My iron lung för 20 spänn! HOMFG :3 + Idéer till kort och kläder ftw n_n + Tror jag kan skriva mitt manus snart. + Vila ut idag och imorrn..eller..ja..någorlunda + Filip x3
- Läskiga meddelandet a la helgon x'D LOL jag slår vad om att människan blev byxmyndig igår :'> - Jag tror folk får fel bild XD Jag+Filip=tillsammans på låtsas, fast det tror inte folk...tror jag o_O; - LIGGA EFTERÄRSÅKUL - TRÖTTTT - Ligga efter ännu mera och skitmycket jobb under lovet - Åka bort till släkten under lovet..vad fan är detta!?T___T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 8:50 am
+ Jonas. <3 + Coldplay. (Damn them för att de gör så bra musik.. -pout-)
- Det är kallt. - Det har fastnat en massa grus under mina skor = det låter "krrrssschhh" när jag går. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 10:25 am
+ Sprang en Hel dag idag och Lekte krig i skogen, Stridspars Vis. Sköt som bara fan överallt + Snart Lov + Snart Yuki heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 2:11 pm
+ Beställt tid nu. Hoo, leskigt. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 08, 2006 7:31 am
+ Läste igenom denna tråd från början, har kommit till sida 265. Anyway, jag är glad för mina minnen, och jag är på något vis stolt över mig själv. + Det är verkligen synd att det inte funkade mellan oss, och att jag ska behöva ta hela skulden. Men jag är över det, det är okej nu. + Linus! + Åka till Linus och sova hos honom tills söndag. Han sa att han tyckte om att sova med mig. <3 + Att kunna krama den man tycker om, närsomhelst under dagen är verkligen underbart. + Krama Annika! Och random kramande med alla vänner! + Ante, Jacky, Kristoffer och MarCus. Snälla människor, och jag tycker om er. smile + Annika + Gustav, de är söta. smile + Värsta highschoolscenariot, två killkompisar som blir ihop med två tjejkompisar. Fast 3/4 av oss är för nördiga för att hitta på saker tillsammans, som är typiska för amerikanska serier. xd + Det var två programmerare, och den ena stack! Bästa skämtet idag. + Ser fram emot julklapparna. + Mötte Linus i korridoren. "Hej!" "Haaaallå" "*tyst*" "Hm... bilen, den går bra?" "Öh... right. rufsar i håret* + Random bestämmande att jag ska vara semivegetarian. Lol. + Jag har så mycket plus just nu, att jag inte ens kan komma på allt.
+/- När man är nykär är allting underbart, och just nu är allting verkligen skönt. Men med tanke på hur det blir sen, är jag lite orolig, men jag har lärt mig min läxa.
- Blöh, stannade ju uppe till 04:00 för att titta på rymduppskjutningen, så ställer de in allt! Ägd jag blev.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 08, 2006 8:43 am
+ min signerade Miyavimugg kom igår (och det räknas som idag, för jag lever fortfarande på det ögonblicket, right!?) + jag tror det gick skitbra på tentan jag skrev förut! + det är helg + vi har chips hemma + jag ska få köpa Psycho le Cemu - Michi no Sora-singeln av en kompis + en ny Mästerdetektiven Conan kom + jag vågade använfa skolans godisautomat (jag har förr varit rädd att den skulle ta mina pengar utan att ge mig godis xD)
- någon hade tagit min favorit färdigrätt jag hade planerat att äta idag - färdigrätten jag fick ta istället gav äcklig eftersmak
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 08, 2006 1:25 pm
+ Gick helt okej på SO-provet. + Jag hann i tid till skolan. + Volleyboll, lite småkul. + Tyskan var faktiskt rolig för en gångs skull. + Bara tre prov kvar, plus oförberett engelska och inlämning av Svenska-arbete. + Halvsovit, gaia osv + Glassbilen. Jag är en trogen kund.
- Klev upp för att kolla på rymdgrejen, inställd. - Hann inte skriva tillräckligt mycket på SOn. Plus att vi började tio minuter tidigare. - Jag är ganska värdelös på Volleyboll. - Massa prov nästa vecka. Kan dem inte. Måste göra Svenska arbetet i helgen, även matte, och plugga fysik. - Gjorde inte så mycket på svenskalektionen. Vet inte vad jag ska göra för propagandabild.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 08, 2006 2:51 pm
chibi_chan + Glassbilen. Jag är en trogen kund. Du och glass <3 Kommer ihåg när vi var med dig så tvingade du din far att köpa glass x'D Jag vill gå och köpa glass med dig igen >: det var mys heart + ARRHARR Jag pillade faktiskt med designdokumentet idag. Jag är duktig jag :3 + Pappiliott, Filip och Katt. Typ dagens hearts. Luff luff<3 + Asu-nyo x3 do er superduper!<3 vi ska lätt leka någon dag! + Fredagsmys idag mit Ugly Betty, lussekatter och annat :3 + Städade finfint idag ^^ - AWKWARD moment i sommar e_e Om Katts gissningar är korrekta så gehuh .__.; - IG I programmering so far D: KUL - Jag har sjukt mycket att göra..jag blir typ störd -.- - Jullovet = läxor läxor läxor läxor läxoooor T_____T AUGH. Aja..en sak i taget. Panik hjälper inte *intala sig själv* - Jag har lagt märke till att jag gnäller/grälar/bråkar med allt och alla <_<; plus att jag blivit irriterad väldigt lätt den senaste veckan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 09, 2006 4:59 am
+ EHRM! WINTER WONDER PÅ DAZ! Omg, snyggare than ever. + Cottish och de där sötarna. xD + Handlade med Memmi igår. P: + Måste inte städa idag. Kan göra det imorgon istället. Bwaha.
- Nej fy vad äckliga vissa människor är. Ta bort dem. gonk - Sov alldelles för länge. D: - SNÖ PLX?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 4:20 am
chibi_chan - Gjorde inte så mycket på svenskalektionen. Vet inte vad jag ska göra för propagandabild. Det är nog mitt fel dock :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|