|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:38 am
- Jävla massa strul det blev nu då. . sad - Glömde bort min läxa totalt, lovely. - Smärtor.
+ The Sims 2 Djurliv som tidig julklapp? Man tackar! Nu kan man kanske skaffa sig den där Collie:n man velat ha? whee + Jag > Dig. Live with it bish. + Helg? + MVG på en till svenska uppsats, vågar man hoppas på ett förhöjt betyg i svenskan? surprised + Miradjii, jag tackar och bugar för den fina lilla hjälpen igår. :Whee:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:29 am
+ Stefan ringde nyss och frågade hur jag mår. <3 + Mikaela ringer hela tiden och berätatr saker jag missar :3 <3 + MVG i hemkunskapen~
- Svartskjuka~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:30 pm
+ "Jevlar! Jevlar er det enda jag pallar på." Citerat från en mycket speciell man. xD Så sötigt. + Handlade julgran med mamma och Josse idag. Vi fick ju lov att kasta ut vår förra plastgran efter 15 års flitig användning. Vi åkte även till IKEA.. Men tyvärr hade de fel färger på pärlbanden man kan ha i granen... Får ju inte ha glitter när vi har Lucky-chan.
- Jädra IKEA-stuff som kräver hål i taket för att hänga upp skiten.. Om man vill att den ska hänga rakt alltså. Så nu måste vi borra.. Dessutom är det ju lite synd om gardinstången.. ser ut som den inte pallar så mycket mer. >_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 5:04 pm
+ kexchoklad + det är inte helt kört för emma om jag inte kan bo! + har fett snygg elegant punk outfit på mig.... varför lyckas jag inte när jag faktiskt ska träffa folk istället för när jag bara ska sy på skolan ensam mitt i natten? + gått ner ungefär 5 kg de senaste veckorna.
+/- jag kommer snart skriva en emosång som heter 'EVERY EMOSONG IS ABOUT ME'. +/- är jag inte i minoritet längre?
- utseendefixerad? det blir så. - min goda mat som jag köpte förra veckan har legat i mitt skåp och är inte god längre ;_; jag ska nog inte äta feta som luktar såhär. - verkar vara mkt mer seriös än vad jag är... jag som tyckte jag var jätterolig... - mitt öga gör ONt. - vill inte prata med nån alls just nu, och ändå pratar jag hur många timmar som helst i telefon? - would I actually feel relieved if I were to erase&delete? yes I would. I would. - NO I IS NOT WOULD ;_________;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 10:07 am
+ Drake. ; w; <33 + RO. + Kakorna mamma bakade igår. :D <3 + Sour Cream & Franska Örter chips.
- Mamma är knäpp och vill julpynta ALLT idag. x_x - Jättetrött. =.=;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 10:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 11:49 am
+ jak er arbetsmyra, har jobbat. PENGAR XD + Mindre tid kvar tills Domokon:01 + ze music makes I happi + Bra helg, Long time no see. När träffas vi igen? +/- Träna är bra, träna är dåligt. +/- Frikkin' emokid. - trött .____. - ********, ********, ********.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 12:58 pm
+ Träffa Yuki! + Geocaching! + Baka bullar!~ xD + Trötthetsflum! xD + DDR, I improved but I'm still a newbie! + Kalciumkarbid (Yuki är pyroman?) xP + Få nya hörlurar trots att garantin gått ut! :3
+/- RO! Får ju inte bli beroende av ett MMORPG igen! );
- Spela dåligt på Go... >_< - Yuki kastade en gurka på mig! ); - Tåget stannar precis innan Strängnäs station... :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 10:26 pm
+ LINUS! heart + Färga håret på tisdag! + Finnar kommer hit på tisdag! + Åka till stockholm med Kristoffer och leka (på tisdag! surprised ) + Jag har saknat denna känsla. (: + Se på film/dokumentärer, fy FAN vad brutala vissa människor är. De bränner hål och sedan lägger på gift, spyr som en full jävla tekokare och sedan är de heeelt höga en stund. Bwahaha. + Snart kommer holländarna hit! + 6 månader och 28 dagar kvar innan vi drar (ändamålet är så värt att jag inte orkar sätta minus pga tiden!) + Annika vågade inte fråga efter Gustavs nummer, vilket jag gjorde åt henne. Söta lilla Annika som är alldeles för feg. smile <3 + Att se den man tycker om vaaarje dag är jättehärligt. + Kramas och gosa, det blir man lycklig av. + Vi ska baka! ÅH vad vi ska baka.
+/- Haaahaaahaaa, vad fan har hänt med mig? Jag kommer sluta på gatan. xd
- Lina (min hund) har eventuellt cancer. Hon börjar bli gammal. - Mamma gnäller till och från, blä. - IG i varenda ämne. - Gustav i vår klass, han kommer ju TOTALDISSA mig och Annika bara för att han inte gillar Jimmy och Julius, och för att jag och Annika är störda. Bwaha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 12:34 am
+ Kingdom Hearts 2 + Handla julklappar med Rin und Wonderboy. + Mors eventuella julklapp till mig, omgwtf? Var inte seriös när jag förslog det direkt. + Musik + Vincent~ + Små saker som gör dagarna bättre.
+/- Dagen började bra, stå under paraply, lyssna på speed metal och se barn ramla i vattenpölar. Men sen komma till skolan och upptäcka att böckerna jag behövde senare under dagen är hemma. Får åka hem på lunchen och hämta dem. Gah. +/- Metal Gear 2: Sons of Liberty - Substance funkade perfekt på min dator, men datorn stänger av sig så fort någon större process startas = Inget spelande för mig på ett tag.
- Vill sova mera. - TORBJÖRN NU ÄR DU ALLT LITE FÖR JOBBIG...................... - Dilemma - Snart jul, omg. - Inlämningar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 5:08 am
+ Jag får kanske internet idag! <3 (- Jag kommer antagligen ta några dagar på mig att få det att fungera... Jag kan ju inte ens lägga upp användare numera T.T;;; ) + Dedu och David! ...börjar jag blir tjatig eller har jag inget liv? XD + Jag blir full i helgen : D Jag behöver det så intensivt just nu! + Cesar! Han skiter fullständigt i mig men jag tycker om honom i alla fall :'3 Katter lyckas med det mesta!
+ Klarat en ev de två jobbigaste dagarna i veckan! surprised +/- Lever på godis ^^;;
+/- Alla: *sitter och vrider sig över att våra användare inte får logga in hur vi än gör* Tiny: Pepprar Enter-tangenten tills dator hänger sig och njuter av att plåga den när den måste starta om* Dator: *loggar in alla användare jag vill* surprised wtf?! Resten av klassen ink Lärare: WFT?! XD Min dator njuter av att bli plågad, den gör allt jag vill då! pirate
- Kan inte sova ._. - Hällde vatten på datorn i skolan idag ;3 - Har ingen inspiration till julklappar.... -.-; - Mina byxer är för stora... Jag ska sluta se mig själv som en jätte när jag köper kläder >.<;
+ Dedu pratar fortfarande med mig heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 9:02 am
+ Fick ha traditionella adventsljusstaken i mitt rum istället. P: Pappa ska ha hjärtat i vardagsrummet. Lika bra det, så kanske jag somnar. + Tittade på Århundradets Snöstorm och mindes Gävle under snöovädret. Kommer aldrig glömma när jag gick över en bil. <333 Och när vi låg på cykelstället. xDD Ja, vad skoj vi hade. ^^ + Känner mig lustig inombords. Antagligen för att det är jul snart. Nittonde julen och den fortfarande lika spännande. P: Nästan iaf. + Julskyltning igår. xD Hoi vad mycket människor det var vid bocken. Man fick en chock när man kom springandes från torget och såg alla människor. + Köpte ett halsband till Lucky-chan. Inte för att hon behöver något, men det var det sötaste jag sett, med rosett och grejer, från Japan. << >> Fick iaf 2 påsar med kattmat gratis för att det var Kattens Dag. Thank you!
- Ingen snö = Ingen glad Strawie - >_>;; Jag fick ingen semesterersättning på lönen.. Omg biotches. Hoppas pappa inte glömmer att prata med Barbro eller vem han nu ska prata med. -__-; - Jag skäms så otroligt mycket när jag läser mina plus och minus från hösten/vintern 2004. Jag var en sån skitunge. Usch vad hemsk jag var. Äckligt hemsk, elak, sur och bortskämd. Förlåt till alla jag var dum mot då. (Inte för att folk kommer ihåg). Men eftersom att jag kommer ihåg så måste jag be om ursäkt för mitt uppträdande. Ursäkterna går först och främst till två personer som jag ej bör nämna namnen på men jag behandlade dem som skräp, vilket de inte var värda att bli eftersom de var och säkert är underbara människor. smile Ursäkta mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 4:01 pm
+ telefon. lätt bästa uppfinningen på ett tag. + vi städade lite idag i klassrummet, nu kan jag rita mönster och ockupera ALLA BORD igen! + jag är kanske allt för lätt, men samtidigt väldigt inte + VIVIENNE WESTWOOD KANSKE KOMMER TILL NÄSTA DESIGN PROSPERITY I BORÅS OOOOOOO: *dör* + marie antoinette och lolimöte i helgen? :3 + dom är jättesnälla, kanske lite för snälla... I IS NO DESERVE. + wizard rock + -3 kg till och det blir värsta bra!
- men ååååh efter - kunde inte köpa tyg idag - bara en resa kvar på busskortet - saknar hanson - saknar allt det där andra - borde tänka innan jag syr. då kanske jag kan undvika att sprätta samma sömmar typ 134024 gånger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 8:07 am
+ Haha, söta lärarkandidater. + Ganska slapp dag. + Ni är snälla, ni lindrar. <3<3 + Musik, inget annat gör skiten bättre. +/- Duscha, ghe. - Skola. - Trött. - Du, FU! - Jag hatar dig. Det patetiska är att jag saknar dig. - ********, ********, ********>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 8:24 am
+ Frets on Fire! O: <333 *knarka* Hoppat av matten. Skönt, kan jag koncentrera mig på något viktigare. :3 HAHA, NU KAN INTE KALKON-TANTEN FÖRSTÖRA MIN DAG NÅGOT MER! biggrin biggrin biggrin Massa mer sovmorgon nu. =w= Olol, min körlärare och jag har värsta massa gemensamt. :'D Leka gangstah och spraya saker med silverfärg nästa vecka? Hooyah! Tv-tisdag! <3 House und Ugly Betty! 8D
+/- Julshoppa imorrn. Har typ... en eller två saker klara? xD;;; Aja, random-saker slår allt. :3
- Mina ögon svider. Sällan? Regnade på vägen hem. Minusgrader, plx? Känns som att jag håller på att bli sjuk. Fakk. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|