|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 5:24 am
Terug van weg geweest mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 8:11 am
Let's get this party started! Free Water for Everyone!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 8:28 am
Aaaahh, alsjeblieft geen water daar gaan die clovers nog harder van groeien. Doe mij maar wat onkruidbestrijdingsmiddel, want ik word knettergek van die clovers. *kill those clovers* twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 8:37 am
Geef ze dan maar aan mij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 8:42 am
SNEEEUW!!! HET SNEEUWDE VANDAAG ECHT!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 8:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 9:11 am
•♥• En toen scheen de zon even later weer als vanouds. sweatdrop heh, wat een klimaat •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 10:07 am
Alles naar je mule overhuizen is IRRI! O.o Gaia werkt niet echt mee stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 10:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 10:15 am
Kitty heeft een mule? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 1:22 pm
Ja, ik wil het overzicht terug met wat ik kan verkopen en wat ik al heb XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 5:59 am
kittyocean [Sky-Angel] QY ish back! Ik dacht serieus gister nog, ik heb QY al heel lang niet meer in de ADPE gezien.. En zakou ook niet trouwens, waar is die eigenlijk? Zakou was ziek; ten minste, daar kwam ik via DA achter. Daarom kon ze dus ook niet naar de meeting komen denk ik. En yup, QY was idd een tijdje weg. Ik heb Eastvane/Digipyro ook al een tijdje niet meer gezien... Aww, ik hoop dat ze snel beter is! Ik had Eastvane ooit nog een pm gestuurd, maar geen reactie op gehad.. misschien komt ie niet meer op Gaia, of gewoon niet meer in de ADPE.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 9:17 am
•♥• Eh, hebben jullie dat ook gehoord? iedereen moet zijn geboortedatum opgeven. en als je onder de dertien bent raak je geband, dus ook als je perongeluk de verkeerde datum intyped.
Ik was in de GCD Milou.angel guildmember hier. is nu haar account kwijt totdat ze 13 wordt in juli of zo.. sweatdrop knap lullig. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 9:27 am
Ja er zaten wat ouders in de SF te klagen dat de geboortedata van hun kinderen op hun profiel stond, dus de admins hebben dat nu er vanaf gehaald en ik zit met een lege plek op mijn dure profiel). En sindsdien hoor je overal berichten dat mensen onder de 13 worden gebanned, ook al zijn ze lid geworden toen Gaia nog wel 13-jarigen toeliet met toestemming van hun ouders. Maar ja, Gaia mag je om wat voor domme reden dan ook bannen. Maar ik vind het inderdaad nogal lullig en ik heb wel begrepen dat als ze 13 worden ze hun account weer terugkrijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 9:36 am
•♥• Dat is ook we jammer ja, hoe moet je nu kadoo ..open en trots voor je leeftijd uitkomen. het maakt in sommige gevallen wel uit hoe mensen zich tegen je gedragen of over je denken. Ik hoop dat gaia het optioneel maakt om het te laten zien.
Ik weet niet.. volgens mij weren ze nu alleen maar de verkeerde mensen... maar het zal wel weer een legal issue zijn. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|