Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 581 582 583 584 585 586 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilykit

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:00 am

Go
ni här det sur ut som ni villbara snaskit om mig jag är letse crying kan ni inte sega snöla ord till mig jag orka inte segaså mona gonger till er

Det är inget illa menat, jag vet själv hur skarvig jag är när jag skriver. MEn det är inte alltid man förstår när det faller bort en massa bokstäver i det man skriver...
PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:01 am

Petsy
... sweatdrop
not du undra petsy

Go

Go

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:02 am

Valkyria86
Go
ni här det sur ut som ni villbara snaskit om mig jag är letse crying kan ni inte sega snöla ord till mig jag orka inte segaså mona gonger till er

Det är inget illa menat, jag vet själv hur skarvig jag är när jag skriver. MEn det är inte alltid man förstår när det faller bort en massa bokstäver i det man skriver...
jag är för liten crying
PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:03 am

Chibi Strawberry
Valkyria86
Ja.. Va bra... Det är inte sammedai >.<
Hum.. Undrar när min vän kommer.. Borde städa...
xp
Städa, Vad tråkigt. gonk

Ja, mnen jag har en plan..
Om inte min säng är bäddad när han kommer hit så kanske han gör det åt mig ninja

Wilykit

Wilykit

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:04 am

Go
Valkyria86
Go

jag är för liten crying
Hur liten är du då?
Läs bara igenom det du skriver en extra gång innan du skickar det så går det nog mycket bättre ska du se..
(är inte så jätte bra på att stava själv, men jag övar hela tiden ninja
PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:05 am

Valkyria86
Om inte min säng är bäddad när han kommer hit så kanske han gör det åt mig ninja
Way!! Det är smart! xd

[ Metamorphoze ]

Go

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:08 am

Valkyria86
Go
Valkyria86
Go

jag är för liten crying
Hur liten är du då?
Läs bara igenom det du skriver en extra gång innan du skickar det så går det nog mycket bättre ska du se..
jag övar och övarmen det går inte
PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:08 am

Chibi Strawberry
Valkyria86
Way!! Det är smart! xd

Hehe, jag vet *onda flinet*

Wilykit

Wilykit

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:12 am

Go
Valkyria86
Go
Valkyria86
Go

jag är för liten crying
Hur liten är du då?
Jo då, tillslut går det faksitk riktigt bra! Bara man stannar upp och funderar lite ibland. Dom tyckte att jag skulle ha dyselexi (läs och skivsvårigheter medisinskt sett) men att det tyckte inte jag.. Och det går ju bra för mig nu ^.^
Hur gammal är du då? Om du säger att du är "för liten" menar jag...
PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:15 am

Valkyria86
Go
Valkyria86
Go
Valkyria86
Go

jag är för liten crying
Hur liten är du då?
Jo då, tillslut går det faksitk riktigt bra! Bara man stannar upp och funderar lite ibland. Dom tyckte att jag skulle ha dyselexi (läs och skivsvårigheter medisinskt sett) men att det tyckte inte jag.. Och det går ju bra för mig nu ^.^
Hur gammal är du då? Om du säger att du är "för liten" menar jag...
9år

Go

Wilykit

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:17 am

Oj Go, är du så liten >.< Då är det ju inte konstigt att du inte kan stava.. Men du har lång tid på dig att lära dig ju!
HUm... Hur kommer det sig att du är med på gaia då? Kan väl inte var så lätt när det mesta är på engelska...
PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:19 am

Valkyria86
Oj Go, är du så liten >.< Då är det ju inte konstigt att du inte kan stava.. Men du har lång tid på dig att lära dig ju!
HUm... Hur kommer det sig att du är med på gaia då? Kan väl inte var så lätt när det mesta är på engelska...
jag har syskon som jelper mig

Go

Jetzudan Rebirth

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:20 am

*drar sig in med hjälp av huvudet* Har nån några fjädrar? D:
PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:21 am

Jetzudan Rebirth
*Dra nåra fjädrar från en höna och ger dig dom* Varsågod 3nodding

Petsy

Jetzudan Rebirth

PostPosted: Wed Aug 18, 2004 9:23 am

Petsy
Jetzudan Rebirth
*Dra nåra fjädrar från en höna och ger dig dom* Varsågod 3nodding
Yay. *biter tag i dom* @w@;;
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 581 582 583 584 585 586 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games