|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 4:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:35 am
Miku tittar LOTR. Filmanalys som läxa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:36 am
Mikusagi Miku tittar LOTR. Filmanalys som läxa. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:43 am
Mikusagi Miku tittar LOTR. Filmanalys som läxa. Det är annorlunda att se den nu, när man mest har sett/läst om hur de gjorde scenerna, när man vet vad skådespelarna heter och blabla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:47 am
Mikusagi Mikusagi Miku tittar LOTR. Filmanalys som läxa. Det är annorlunda att se den nu, när man mest har sett/läst om hur de gjorde scenerna, när man vet vad skådespelarna heter och blabla.du måste gå värsta estet linjen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:52 am
Jalkazar Mikusagi Mikusagi Miku tittar LOTR. Filmanalys som läxa. Det är annorlunda att se den nu, när man mest har sett/läst om hur de gjorde scenerna, när man vet vad skådespelarna heter och blabla.Du måste gå värsta estetlinjen... Varför tror du det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:02 am
Mikusagi Jalkazar Mikusagi Mikusagi Miku tittar LOTR. Filmanalys som läxa. Det är annorlunda att se den nu, när man mest har sett/läst om hur de gjorde scenerna, när man vet vad skådespelarna heter och blabla.Du måste gå värsta estetlinjen... Varför tror du det?Filmanalys? drama?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:04 am
Jalkazar Mikusagi Jalkazar Mikusagi Mikusagi Miku tittar LOTR. Filmanalys som läxa. Det är annorlunda att se den nu, när man mest har sett/läst om hur de gjorde scenerna, när man vet vad skådespelarna heter och blabla.Du måste gå värsta estetlinjen... Varför tror du det?Filmanalys? drama? Sådant gör man när man läser Svenska B razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:21 am
Jag läser fan svenska B, inte får jag göra filmanalyser inte. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:41 am
Vem är "Novgorod the great"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 8:27 am
Mr_RPG Vem är "Novgorod the great"? http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?page=12&t=18069637#917616944 Status scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 9:02 am
AdramalechFTW Jag läser fan svenska B, inte får jag göra filmanalyser inte. mad Samma häär!!! Ja vill oxå göra dee!!! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 9:05 am
Mr_RPG Vem är "Novgorod the great"? Låter som ett namn från nått Elder scroll spel....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|