|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 7:52 am
QYDrop kittyocean Darlaa •♥• Het is een Stargate actually, Gebruikt door de Zurg er waren eerder al meerdere plaatjes van, staat er al een tijdje trouwens. •♥• Ik dacht ook dat dat een StarGate was XD grote kans dat we er met een nieuwe story update wat mee van doen krijgen of zo zou best kunnen; hij staat er sinds de aliens weg zijn gegaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 7:54 am
kittyocean QYDrop kittyocean Darlaa •♥• Het is een Stargate actually, Gebruikt door de Zurg er waren eerder al meerdere plaatjes van, staat er al een tijdje trouwens. •♥• Ik dacht ook dat dat een StarGate was XD grote kans dat we er met een nieuwe story update wat mee van doen krijgen of zo zou best kunnen; hij staat er sinds de aliens weg zijn gegaan lichamelijk zijn ze vertroken maar het sterke vermoeden dat ze terug komen is er wel ( edit: het bewijs staat er dus )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 8:03 am
•♥• Hij stond er eerder ook al, tussenin kers en halloween was het er gekomen, ze wilden hem gebruiken om de kerstman te ontvoeren of zo. XD de gate stond tenminste op de blueprints. dus ik denk niet dat er nog wat mee gaat gebeuren, misschien in de toekomst als de adminst iets bedenken, ik vind hem in iedergeval wel grappig, immers wat is een wereld zonder stargate?! blaugh •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 8:16 am
zou wel vet zijn als je er ook een in je huis kon zette whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 8:50 am
•♥• hmm.. dat zou dan leuk bij het egypte thema passen •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 10:42 am
of een nieuwe tegnolity thema er bij, zou ook wel aardig wat stemen krijgen volgens mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 11:02 am
insert name here i love your profile so much its so gorgeous and beautiful i love the colours! I love your avi so much, i wish i had one just as nice as you. But i am questing for a thank you letter or a gwee but its not getting very far kind regards, [insert real name] P.S how old are you i am 10 *diepe zucht* Heb dit net binnengekregen met een pm, ik weet niet of ik haar wat moet geven, ze is duidelijk veel te jong voor Gaia en in haar posts zit ze iedereen te smeken om een gwee. *denkt na*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 11:33 am
ll Eurynome ll insert name here i love your profile so much its so gorgeous and beautiful i love the colours! I love your avi so much, i wish i had one just as nice as you. But i am questing for a thank you letter or a gwee but its not getting very far kind regards, [insert real name] P.S how old are you i am 10 *diepe zucht* Heb dit net binnengekregen met een pm, ik weet niet of ik haar wat moet geven, ze is duidelijk veel te jong voor Gaia en in haar posts zit ze iedereen te smeken om een gwee. *denkt na* niks mee doen ik krijg ik weet niet hoe vaak die onzin btw het is een standaart ding dat ze warschijnlijk naar ik weet nie hoe veel stuurt want als ze je profile had kekene wist ze ook hoe aud je bent
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 11:46 am
Wat ben ik een idioot je hebt helemaal gelijk. Ach je moet op zondag ook niet veel van mijn hersenen verwachten, die nemen namelijk even een dagje vrij. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 11:47 am
ll Eurynome ll Wat ben ik een idioot je hebt helemaal gelijk. Ach je moet op zondag ook niet veel van mijn hersenen verwachten, die nemen namelijk even een dagje vrij. xp
je bent niet de enige xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 12:15 pm
QYDrop of een nieuwe tegnolity thema er bij, zou ook wel aardig wat stemen krijgen volgens mij •♥• Een soort lab of zo xD ik ken wel mensen die dan helemaal gek zouden worden.
Maar ik wou dat ik ruimte in mijn huis had, anders heb je niks aan al die thema's •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 1:16 pm
QY ish back! Ik dacht serieus gister nog, ik heb QY al heel lang niet meer in de ADPE gezien.. En zakou ook niet trouwens, waar is die eigenlijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 2:14 pm
•♥• Geen idee, miss dingen in rl, druk. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 4:26 pm
QYDrop kittyocean QYDrop kittyocean Darlaa •♥• Het is een Stargate actually, Gebruikt door de Zurg er waren eerder al meerdere plaatjes van, staat er al een tijdje trouwens. •♥• Ik dacht ook dat dat een StarGate was XD grote kans dat we er met een nieuwe story update wat mee van doen krijgen of zo zou best kunnen; hij staat er sinds de aliens weg zijn gegaan lichamelijk zijn ze vertroken maar het sterke vermoeden dat ze terug komen is er wel ( edit: het bewijs staat er dus ) Als Egyptische goden beginnen uit het te komen, loop ik weg. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 11:40 pm
[Sky-Angel] QY ish back! Ik dacht serieus gister nog, ik heb QY al heel lang niet meer in de ADPE gezien.. En zakou ook niet trouwens, waar is die eigenlijk? Zakou was ziek; ten minste, daar kwam ik via DA achter. Daarom kon ze dus ook niet naar de meeting komen denk ik. En yup, QY was idd een tijdje weg. Ik heb Eastvane/Digipyro ook al een tijdje niet meer gezien...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|