|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 8:27 am
XDmaster4 kittyocean [KH]Sasuke Wow!! ik heb ook een vriend die ook zulk soort verhalen maakt. maar hij zet ze dan niet online PS: Die klote Yahoo banner verneukt je site!! Voor de rest ziet jouw site er perfect uit. Wat voor script gebruik je om het zo mooi te maken ? Ik zet mijn verhalen ook niet online wink het is te koop als boek =D En ja, de banners zijn een probleem, maar geocities is degene met de minste reclame en de meeste betrouwbaarheid XD vind ik enniewee. Ik gebruik totaal geen script voor mijn pagina smile simpele inline frames, HTML en CSS smile Niets bijzonders smile ik vind dat geocities echt heel veel reclame heeft en freewebs heeft bijna geen reclame en je kan ook gewoon met html werken i,k kraak niks af hoor ik geef alleen een tip Begrijp ik, maar ik kom er niet in bij freewebs. ik heb regelmatig geprobeerd in te schrijven. Nou, als ik er niet in kom, dan ga ik ook geen verdere moeite doen... na 3x. XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 2:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 2:28 pm
 » ^&&*%$##$%, ok effe rustig mel, 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 en ik ben weer gekalmeerd. Sorry ik word erg gefrustreerd als alles te traag werkt (computer, internet, Gaia).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 2:38 pm
•♥• Schreeuw tegen je beeldscherm, het helpt echt, doe ik ook regelmatig. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 3:44 am
Mijn beeldschermpje wordt dan zo verdrietig dat hij niet meer wilt werken crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 10:51 am
kittyocean Mijn beeldschermpje wordt dan zo verdrietig dat hij niet meer wilt werken crying  » Dat zou mijn beeldschermpje me nooit aan doen, het is een schatje xp . Die grote kast maakt de problemen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 10:57 am
•♥• Ik had gewoon 1 gig aan dingen in mijn prullenbakje zitten. ging ik kijken zaten er dingen van september 2005 in zolang had ik mijn ding niet geleegd. xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 12:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 3:30 pm
Dat is lang geleden =D
En WOW Darlaa XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 1:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 3:22 am
•♥• Het is een Stargate actually, Gebruikt door de Zurg er waren eerder al meerdere plaatjes van, staat er al een tijdje trouwens. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 3:54 am
Darlaa •♥• Het is een Stargate actually, Gebruikt door de Zurg er waren eerder al meerdere plaatjes van, staat er al een tijdje trouwens. •♥• Ik dacht ook dat dat een StarGate was XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 4:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 5:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 6:34 am
kittyocean Darlaa •♥• Het is een Stargate actually, Gebruikt door de Zurg er waren eerder al meerdere plaatjes van, staat er al een tijdje trouwens. •♥• Ik dacht ook dat dat een StarGate was XD grote kans dat we er met een nieuwe story update wat mee van doen krijgen of zo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|