Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
5 Kirjainta: A-N-I-M-E Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 56 57 58 59 60 61 62 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

=^_^=
  Häh?
View Results

Eathlinn
Crew

PostPosted: Thu Apr 24, 2008 10:59 am

Aika lupaavan oloisia uusia animeita.

Sattuipahan silmiini:
Chi's Sweet Home
Itazura na Kiss
Monochrome factor
Nabari no Ou
Real Drive
Wagaya no Oinari-sama

Saa nähdä moniko näistä tulee seurattua loppuun asti.
PostPosted: Sat May 10, 2008 6:30 am

Monochrome factor, Anime&Manga molemmat purevat täysillä. heart _ heart

YamiEiji

Eathlinn
Crew

PostPosted: Thu May 29, 2008 8:18 am

Juu, sattui se manga Forbidden Planetissa silmiin ja piti heti ostaa.

Tarpeeksi tuntuivat olevan erilaiset, että jaksaa lukea ja katsoa about samaan aikaan~
PostPosted: Wed Jun 11, 2008 1:27 pm

Tilasin just uuden Yu Yu Hakusho DVD:n.
Tai tilasin ja tilasin, sisko on jossai anime kerhossa ja ne teki siellä yhteistilauksen jonnekin ja sillä tavalla.

Riivaaja

Durem Dark Elf

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Jun 12, 2008 2:59 am

Verryttelen lapsuusmuistojani.

Utena, Wedding Peach, Sailor Moon...

Ja no, Wedding Peachin olisin voinut pitää pelkkänä muistona sweatdrop
Utena on yhä hyvä, hih.

Tästä se kesä lähtee. Ei kun, lähti jo, herranen aika, mihin päivät katoaa :S
PostPosted: Thu Jun 12, 2008 9:44 am

Äiti yrittää aina miellyttää meitä tyttäriä edes jonkin verran joululahjoilla, joten päättipä ostaa animea kun halvalla sai VHS:ä viime vuonna. No.. Omaani en ole katsonut enkä siskonikaan, kun hentai ei kiinnosta ;3.

Itse seuraan tällä hetkellä aktiivisesti Bleachia.. Tässä ohella olen katsonut Jigoku Shoujon molemmat tuotantokaudet, Higurashi No Naku Koro Nin, Death Notea aloittelen, Rozen Maiden, NANA, Hellsing TV ja mitäs muita nyt on sitten tullutkaan katsottua.

Ihan ensimmäinen oli Hopeanuoli, suomidubattuna biggrin . Hieman oli kyllä mystistä, kun ensin Riki ja muut koirat juhlivat "Jeee tapoimme Akakabooton jee" ja seuraavassa kuvassa Riki sitten makaakin yltäpäältä veressä. Ostin sitten heti kaupoista leikkaamattoman Hopeanuoli DVD:n kun se ilmestyi.

katsuda

rockfever

PostPosted: Fri Jun 13, 2008 7:56 am

Viime kesänä oli vielä hirvee hinku kattoo jokasta animee mikä tuli vastaan, mutta nyt en tykkää eritysiemmin enää mistään.

Ainiin paitsi sellanen kun Beck: Mongolian Chop Squad. Harmi että oli vaan 26 jaksoo.
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 3:35 am

Nyt olen katsonut Nartoa jo melkein 70 jaksoa. anime etenee niin siirappisesti että sitä pitää katsoa monta jaksoa kerralla että saisi edes jotain irti. sitten ärsyttää aika paljon kun joku taisteluliike tai tekniikka selostetaan monta kertaa ja kuvamateriaalia kierrätetään. pari ihan hyvää tappelua on kyllä ollut ja sammakkojaksot olivat ihan hauskoja. vaikka olen niitä yaoi-fanityttöjä, en jostain syystä näe tässä sarjassa mitään hihkuttavaa (toisin oli Oofurissa). en ymmärrä miksi Saske olisi muka "cool". minusta se on aika tylsä tyyppi. enkä parittaisi sitä Narton kanssa vaikka samassa ryhmässä ovatkin.
koska on kesä, tekee mieli katsoa jotain kesäistä. Oofurin voisin katsoa vaikka kolmannen kerran, koska se on loistava. Over Driveakin voisi jatkaa. siinä on polkupyöriä ja poikia (ja jotain bl-vihjailua). vajaamielisen päähenkilön ansiosta ihan katsottavaa. Tenipuriakin voisin kokeilla jos siitä vaikka löytyisi jotain oofurimaista...vaikka ei siinä varmaan moe-poikia ole.... domokun

wic

Brutal Witch

Voyagerious

PostPosted: Sat Jun 14, 2008 5:52 am

Honey & Cloverin ensimmäinen kausi olisi tarkoitus katsoa seuraavaksi. Jostain oudosta syystä katsoin ensiksi Honey & Clover II:n. sweatdrop
PostPosted: Mon Jun 23, 2008 4:52 am

Olettekos muuten immeiset tietoisia tästä sivustosta;

http://www.animewatcher.net/

Klikkailin nyt suunnilleen kaikki katsomani animet tuonne (jotain saattoi tässä kuuden vuoden ajalta unohtua), ja kun laskuri ei ota huomioon uudelleenkatsomisia, niin olen töllöttänyt animea;

noin 40 päivää ja 23 tuntia

xp

Ei kukaan muuten osaisi suositella jotain kivaa sarjaa tyylillisesti akselilla Ouran High School Host Club / Fruits Basket / Nana / Haibane Renmei?

Ai niin. Ja jos teillä on olemassa Visa Electron, kannattaa käydä vilkaisemassa sivuston

http://www.play.com

animetarjonta. Ihan järkevät hinnat, luotettava sivusto (tilauksia takana muutaman vuoden ajalta semmoiset 80 kappaletta biggrin ), ei postikuluja, region 2 DVD:t.

Noirre

Zeggo

PostPosted: Mon Jun 23, 2008 5:06 am

Noirre
Olettekos muuten immeiset tietoisia tästä sivustosta;

http://www.animewatcher.net/

Olenkin vasta nyt tuohon törmännyt useammin, itse olen käyttäjänä MyAnimeListissä, minne voi lisätä myös lukemansa mangat ja molemmista kaikkea ylimääräistä tietoa. Myös profiilisivuaan voi muokata, mikä ensivilkaisulla ainakin Animewatcherista näytti uupuvan. Suomenkielinen se kuitenkin on, toisin kuin MyAnimeList.
Muita merkittäviä eroavaisuuksia, kun en Watcheriin tarkemmin ole tutustunut?

http://myanimelist.net/

Tuolta ei ainakaan löydy monia pseudojulkaisuja, manhwa kylläkin. Olisi mukava lisätä joku Vartijatkin sinne... Mutta mangoista ei sen enempää.

PS.Minulla vain 15,4 päivää animea, sniff.

Noirre
Ei kukaan muuten osaisi suositella jotain kivaa sarjaa tyylillisesti akselilla Ouran High School Host Club / Fruits Basket / Nana / Haibane Renmei?

En ole aivan varma tyylien sopivuudesta, mutta miltä Princess Tutu kuulostaisi? Itse olen puolessavälissä kyseistä animea, vänkää.
PostPosted: Tue Jul 01, 2008 3:22 am

myanimelist on kiva juuri siksi, kun saa ne mangatkin sinne.
Muistaa tätä nykyä vähän paremmin missä jaksossa on missäkin sarjassa menossa - kuhan muistaa sen sinne päivittää. razz

Mnemosyne on muuten loistava sarja. 3nodding

Eathlinn
Crew

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
PostPosted: Sat Jul 19, 2008 3:51 am

Muuttuuko se Monochrome Factor paremmaksi edetessään? Alku oli ihan jees, mutta sitten se alko muistuttamaan niin tyypillistä taistelusarjaa (hienoisella shoneailla), että kyllästyin.

Kattooko kukaan muu Nijuu Mensou no musumea?
PostPosted: Sat Jul 19, 2008 6:10 am

Olen siirtänyt Bleachin ja Naruton katsomisen hamaan tulevaisuuteen (kun en ei tunnut koskaan loppuvan!!),ja olen viime aikoina katsellut mm. Kyouran Kazoku Nikkiä, Vampire Knightia ja XXXholic:Kei:ta. Tekis mieli alkaa katsoa jotain muutakin,mutta ei vain tunnu olevan aikaa. Ehkä katson nämä sarjat nyt loppuun (niissä kun tuntuu loppu olevan),ja sitten etsin lisää katsottavaa.

Carmen LaVihta

wic

Brutal Witch

PostPosted: Fri Aug 01, 2008 7:18 am

Sain viimein katsottua Monsterin loppuun. 74 jaksoa. Tällä hetkellä pisin katsomani animesarja. Loppu oli jotenkin pelottava ja näin viimeisistä jaksoista painajaista...aika ahdistava miljöö niissä oli... blaugh
Welcome to the Nhk:ta olen katsonut nyt kolme jaksoa. Se on aika hauska sarja.
Sitten eteen sattui taas uutta yaoita. Antique Bakerysta on tehty animeversio. En ole lukenut mangaa, mutta kaikki yaoi-anime pitää jostain syystä nähdä. Tämä onkin yllättävän hyvä, vaikka hieman omituiselta alussa vaikuttaakin. Se kertoo miehistä, jotka ovat töissä jonkinlaisessa kakkukahvilassa. Plussaa: tunnelmaa riittää, sarkastinen huumori, kaikki hahmot eivät ole homoja (ainakaan tähän asti. neljä jaksoa katsottu), hahmot suht. omaperäisiä (he ovat söpöjä sisäisesti), etenee rauhallisesti (jos tässä varsinaista juonta onkaan), "sadekohtaus". Miinusta: piirrosjälkeen joutuu totuttelemaan, eka jakso ei iske muuten kuin huumorillaan, sarjaa katsoessa alkaa tehdä mieli kakkua. Tämä pitää silti lisätä hyvien shounen-ai sarjen joukkoon. Tätä on mukava katsoa Junjou Romantican jatkoa odotellessa, (vaikka siitä kakkunälkä tuleekin) 4laugh
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 56 57 58 59 60 61 62 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces