|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:25 pm
je hebt helemaal gelijk 3nodding biggrin maar daar ging het niet helemaal over... normaal als je verdriet hebt eet je niks..zij wel das dus een goed teken biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:26 pm
Ja The best sign in the world!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:43 pm
Nou mensen, ik ga weer pitten...
Om kwart voor tien? Om kwart voor tien, ja. Ik ben nog steeds hartstikke ziek en wil niet weer 39 graden koorts stare .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 12:48 pm
ButtonFly Nou mensen, ik ga weer pitten... Om kwart voor tien? Om kwart voor tien, ja. Ik ben nog steeds hartstikke ziek en wil niet weer 39 graden koorts stare . welterusten en beterschap!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 2:15 pm
Woensdag naar audioslave concert geweest, 't was echt super gaaf heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 2:35 pm
The Forbidden Angel Woensdag naar audioslave concert geweest, 't was echt super gaaf heart cool ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 2:43 pm
number_17 The Forbidden Angel Woensdag naar audioslave concert geweest, 't was echt super gaaf heart cool ^^ Ghihi yeah ,,/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 7:03 am
On my mind:
wanneer komt de nieuwe itemsupdate nou eens? ik heb niks nieuws meer om aan te trekken sweatdrop
Enne moet weer gaan leren voor de volgende toets neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 7:15 am
Leren?
Gelukkig hebben we geen toetsen meer. Officieel is het schooljaar nu afgelopen bij ons. Maar er zijn nog wat dingen zoals:
Maandag: Sportdag + Alle cijfers terug van toetsweek + Herkansingen aangeven Dinsdag: Rooster Repeteren en Herkansen ophalen Woensdag: Repeteren Donderdag: Herkansen Maandag (Vrij): Rapportvergaderingen Woensdag: Om 9 uur boeken inleveren Donderdag: Rapport ophalen + Jaarsluiting
En dan zaterdag op zeilkamp biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 7:51 am
Darlaa On my mind: wanneer komt de nieuwe itemsupdate nou eens? ik heb niks nieuws meer om aan te trekken sweatdrop Enne moet weer gaan leren voor de volgende toets neutral i want the new items TOO i need some cool suits domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 19, 2005 10:26 am
on my mind: me vriendin biggrin system of a down vooral het nummer shimmy blaugh bijde krijg ik niet uit me hoofd..en daar denk ik ook aan sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|