|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 3:44 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 4:22 am
- Måste göra läxor - Har skittråkigt - Har abra sovit 4 timmar
+ Får äta Pizza idag
+ Ska ha guild möte idag på Ragnarök Online
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 5:13 am
- Nästan inga vänner.. - Saknar crying
+ Rurouni Kenshin 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 6:27 am
+ bob hund musik äger
- Ena strängen på min gitarr som jag fick av farsan har pajat. Hur vet jag inte -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 7:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 7:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 31, 2004 8:57 am
+ Rolig fest inatt.. + Jag låg på ett fett nice ställe biggrin + Rakpermanentat mitt hår.
- Spydde 8 ggr. - Skola imorrn. - Saknar Per... som fan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 7:41 am
- Det dumma med killar är att dom inte märker när man är kär i dom - Hatad - Hungrig - Har tråkigt
+ Laddar ner ännu mer Rurouni Kenshin avsnitt + FFIX
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:07 am
Sephyre Anashi - Det dumma med killar är att dom inte märker när man är kär i dom They do. + Bra musik + Har ritat v䲳ta grymma muterade elefanten i paint XD + Halloween Event:et var lyckat + Roligt folk p堭sn +/- Skrev i ett dagboksinl䧧 p堈elgon den riktiga anledningen varf?ag 䲠s堭obbad i min skola. - Hungrig - Har lite ont i huvudet Gör dom ju inte..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:13 am
Anashi Sephyre Anashi - Det dumma med killar är att dom inte märker när man är kär i dom They do. + Bra musik + Har ritat v䲳ta grymma muterade elefanten i paint XD + Halloween Event:et var lyckat + Roligt folk p堭sn +/- Skrev i ett dagboksinl䧧 p堈elgon den riktiga anledningen varf?ag 䲠s堭obbad i min skola. - Hungrig - Har lite ont i huvudet Gör dom ju inte..Man behöver inte säga att man vet att nån är kär i en, för att den skall ha märkt det :0 Denne kanske inte vill prata om det, eller nåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:17 am
Sephyre Anashi Sephyre Anashi - Det dumma med killar är att dom inte märker när man är kär i dom They do. + Bra musik + Har ritat v䲳ta grymma muterade elefanten i paint XD + Halloween Event:et var lyckat + Roligt folk p堭sn +/- Skrev i ett dagboksinl䧧 p堈elgon den riktiga anledningen varf?ag 䲠s堭obbad i min skola. - Hungrig - Har lite ont i huvudet Gör dom ju inte..Man behöver inte säga att man vet att nån är kär i en, för att den skall ha märkt det :0 Denne kanske inte vill prata om det, eller nåt. sweatdrop .. *Väldigt förvirrad* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:19 am
Anashi Sephyre Anashi Sephyre Anashi - Det dumma med killar är att dom inte märker när man är kär i dom They do. + Bra musik + Har ritat v䲳ta grymma muterade elefanten i paint XD + Halloween Event:et var lyckat + Roligt folk p堭sn +/- Skrev i ett dagboksinl䧧 p堈elgon den riktiga anledningen varf?ag 䲠s堭obbad i min skola. - Hungrig - Har lite ont i huvudet Gör dom ju inte..Man behöver inte säga att man vet att nån är kär i en, för att den skall ha märkt det :0 Denne kanske inte vill prata om det, eller nåt. sweatdrop .. *Väldigt förvirrad* ..... *har som sagt ont i huvudet* X0!! Personen du är kär i kanske har märkt att du är kär i han, bara att han inte vill prata/säga nåt om det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 8:22 am
Sephyre ... *har som sagt ont i huvudet* X0!! Personen du är kär i kanske har märkt att du är kär i han, bara att han inte vill prata/säga nåt om det. Hur kan du va så säker på att han vet det? ;o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|