|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:20 am
Sparvel Chibi, va e J-cult? det där konventet i sthlm lr? nepp, det i stockholm är Dôgakon och det har redan vart iår, J-cult är vår anime förening i västerås som några kompisar har startat typ... vi har runt 80 medlemmer nu och har haft 2 visningar med tv-spel under namnet j-cult, förut hette det nåt annat och vi hade mycket mindre visningar...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:21 am
nej nu ska jag nog ta och gå hem till en kompis så hejdå allesammans ^_^ vi ses
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:22 am
Chibi_Chocobo nej nu ska jag nog ta och gå hem till en kompis så hejdå allesammans ^_^ vi ses ah, ok. have fun! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:26 am
hmm, tor om man kanske ska packa vidare.. åker ju trotsallt iväg snart.. inget gaia på en vecka *sigh*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:44 am
Nån här? Behöver lite hjälp. Vad är jacked-up gloves värda? Dom går ju lite hur som helst jacked sakerna så jag vågar inte lita på G.E.N
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:45 am
Filthy Nån här? Behöver lite hjälp. Vad är jacked-up gloves värda? Dom går ju lite hur som helst jacked sakerna så jag vågar inte lita på G.E.N Dom är tydligen ganska svåra att få sålda för 38k. Men dom kostar runt 40k nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Nån här? Behöver lite hjälp. Vad är jacked-up gloves värda? Dom går ju lite hur som helst jacked sakerna så jag vågar inte lita på G.E.N Dom är tydligen ganska svåra att få sålda för 38k. Men dom kostar runt 40k nu.Jag hade tänkt köpa ett par. är runt 37k ett bra pris?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:47 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Nån här? Behöver lite hjälp. Vad är jacked-up gloves värda? Dom går ju lite hur som helst jacked sakerna så jag vågar inte lita på G.E.N Dom är tydligen ganska svåra att få sålda för 38k. Men dom kostar runt 40k nu.Jag hade tänkt köpa ett par. är runt 37k ett bra pris? Jo, runt 37k är ett bra pris.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:48 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Nån här? Behöver lite hjälp. Vad är jacked-up gloves värda? Dom går ju lite hur som helst jacked sakerna så jag vågar inte lita på G.E.N Dom är tydligen ganska svåra att få sålda för 38k. Men dom kostar runt 40k nu.Jag hade tänkt köpa ett par. är runt 37k ett bra pris? Jo, runt 37k är ett bra pris.Tack för hjälpen. Ska köpa nu. 3nodding Får ett par jacked-up pants snart gratis också wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:48 am
Fråga varför du har den konstiga Dragostea Din Tei versionen. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 24, 2004 5:49 am
Chibi Strawberry Fråga varför du har den konstiga Dragostea Din Tei versionen. gonk jag hittade inte nån annan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|