|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2011 7:30 am
Wilder Wein MCMXCII br3akape OMM: zo waarschijnlijk presaentatie.... dit gaat zo vreselijk zuigen... sad mischien geef ik over en kan ik weg stare Een paar tips: 1. Maak gebruik van het kop - romp - staart model, dan is je presentatie sowieso heel goed. Kop = vertellen wie je bent, waarover je gaat presenteren, waarom, hoe lang het gaat duren en wanneer er gelegenheid is voor vragen. Romp = het daadwerkelijke verhaal. Staart = kort herhalen wat je hebt verteld, gelegenheid geven tot vragen als je dat achteraf wou laten gebeuren & bedanken voor de aandacht.
2. Vrijwel iedereen vindt presenteren niet leuk. Mensen begrijpen het dus ook wel als je heel erg nerveus bent. Je kan er wel proberen voor te zorgen dat je nervositeit niet zo opvalt door bijv. geen blaadje/pen in je handen te houden en door goed te gaan staan (rechtop, niet 'wiebelen,' enz.).
Mss helpt dit een beetje in de toekomst x'D Wij leren het op school nu bij IPR zegmaar en ik heb er tot dusver best veel aan, terwijl ik presenteren dus ook doodeng vind.eigenlijk vind ik presenteren niet zo erg... bij deze was het vooral dat de informatie ervoor zo onbetrouwbaar was en ik het onderwerp voor geen meter snapte waardoor ik volledig dicht viel. maar ik hou die tips wel in gedachte voor woensdag stare OMM: hoofdpijn van uitdroging gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2011 10:53 am
Nooit verwacht dat ik echte stalkers zou hebben O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 30, 2011 1:45 pm
OMM; begeleidster is heel aardig maar ze laat me telkens zo lang blijven en zij is met 10 min thuis en ik ben een uur onderweg gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2011 6:28 am
Waarom is mijn laptop zoooooo slow
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2011 9:56 am
OMM: eigenlijk moet ik werken aan mijn presentatie en dat Kwalitatief Uitermate Teleurstellende verslag van me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 01, 2011 4:27 pm
OMM: Voor je recht en je mening uit komen, grote discussie, waarin je ook nog een paar keer word beledigt. Vervolgens verwezen worden dat je samen een bedrijf runt en dat het jou taak is om alles schoon te houden en vervolgens er niks op verdienen óf leren.........Ga toch weg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2011 1:24 am
OMM: ik wil shoppen voor mijn huisje XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2011 5:19 am
OMM: ff een rustig weekendje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 02, 2011 1:17 pm
OMM: gonk moet nog dat verslag maken en de hele presentatie.... waarom kan school me niet een beetje redelijk rooster geven... nu heb ik nog maar 1 dag (effectief) voor alles over emotion_facepalm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2011 10:55 am
OMM: dat FISH experiment ging me nog eigenlijk nog best goed af ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 03, 2011 11:41 am
iets te veel yoghurt op in een paar dagen tijd en wat een moddergooien in de politiek weer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2011 11:19 am
OMM: Vervelende poes. Mag na 18uur niks meer eten ivm operatie morgen. emotion_donotwant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2011 12:10 pm
OMM: ik ben benieuwd naar mijn FISH experiment ik hoef het alleen onder de confocal microscoop te bekijken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 04, 2011 10:47 pm
OMM: straks mijn presentatie nederlands.... heb iets teveel (zoals ik al verwachte) aandacht besteed aan mijn intro/afsluiting.... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|