|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 4:19 pm
+ Kingdom Hearts 2~ + Rawr, Auron - mother of all bad guys. + Torbjörn & Rin.
+/- Känns bra, men samtidigt dåligt. Can't seem to shake off the feeling?
- Torbjörn somnade under vårat Simpsons-maraton, although, can't blame the guy. - Helgen gick förbi alldeles för fort. - Orkar inte gå till skolan imorgon. - Rummet blev inte klart. - Orka diska? - Vincent som förstör massa saker. /breakneck @_ô - Yet again, so little time.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 1:12 am
Petsy + RO ~ <3 + Hopey :3 Det enda vänliga sällskapet idag.
Nawww! :'3 <3
Gårdagens:
+ Drake, så söt som vanligt. <3 + RO, som Petsy skrev. c: + Petsy, mycket trevligt sällskap. :D + JIGOKU CHO~ <3
- Sjuk. D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 7:32 am
inte ska du behöva ge mig pengar för den, den du få av mig för att du e snäll mot mig även om jag e en idiot + Dedu och tiny ni är bäst heart heart + MONO aaawwmagaad så otroligt bra + pg.lost var förband väldigt bra med med + Mexicanare XDDD + Desperatos + Revolver väldigt bra film : 3 + Alkohol gör en glad - David är världens störst idiot *förlåt mig* - Jag vill göra rätt men allt blir fel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 8:31 am
+ japanska lektion + nytt family guy + nytt robot chicken + heroes sänds ikväll så får väl tanka det inatt domokun
+ Alen unt Dafvid
- måste städa mitt rum - har NÄSTAN slut på julmust domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 8:54 am
+ GRAFO ~ Klippa och klistra ;D Världens bästa ämne i skolan? Har gjort heta julkort, Om du vill kan du kanske få ett ;DD Prata med folk, ni eeer snela fiskaar. ^____^
- Fu, ni skolkade. Jag blev lite ensam, whatever jag har andra. Ni missade skiten och läxan grejset whatever. Ghe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 9:03 am
Valgarv + Rawr, Auron - mother of all bad guys. Oh hell yeah~
Övriga + Satyricon på onsdag, omg, yes. Fått massa gjort. Inte så många saker kvar att göra nu innan jul. O: Snacka skit med bror på sibylla. :'D
+/- Fanboy? xDDD;;;
- Ont i ögon. Har knappt några pengar. D: Vill int göra nåt. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 9:49 am
+ gustav och erica. varför är ni så trevliga och jag så hemsk? >.< heart + hängselbyxor... + slipper lektioner nu för att vi sätter upp en pjäs igen. go ledighet wooh~ + mycket roligare att spela teater än att sitta på matten och inte fatta nånting doh.
- kan jag inte bara få flytta och bo själv och slippa alla som ändå inte ser mig. - hahahahjagsugersåläklahårt. - matteprov snart and.. whut? får vi inte veta vad vi ska plugga till det? EEH? ********. DDDDD:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 11:29 am
+ Dedu och David... <3 + Fani :3 + mandeltorsk på 4kök + högstadieklass på samma buss hem. De kan det där hur man livar upp stämningen *s* + Jag har intensshoppat bort min agnst! : D (på willys tack och lov... tur att jag fortfarande är ekonomisk av mig och köper typ mat... och 12 kammar! Jag behövde dom!)
- Fanis världsbild är rubbad ._.; (Min med Dx) - Jag har fortfarande ingen katt men ett fult munsår >.>; - Tiny är helt tom ;_; emo - Var inte i skolan idag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:50 pm
+ sova + bright eyes + mono + miyavi + tiny ringer till mig fortfarande
- kan inte sova hur länge som helst. - then the stalks begin to sway--- stay with me arienette. Until the wolves are away.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:57 pm
Sakana-sama Dark Erica - Industiella revolutinen prov snart. Mitt andra ig~ - 3- Jag fick MVG på industriella revolutionen, behöver du hjälp eller är det minnet som failar? <3 Bara minner just nu. :3 Men om det är nåt frågar jag x3 <3 + "HEJSAN ÄR DET DU SOM ÄR JOSEFINE?" "ööööh, ja?" "HAHA, FJORTIS!!1!" Bau äger <3 + ledig nästan hela onsdagen~ + Lång håltimme idag~ + Slöa med Kim, Stefan, Danne, och Mikaela som vanligt. +/- nån tjej som fick mämtas i ambulans på skolan. Kanske inte så kul för henne, men man hade iaf nåt att kolla på medans man åt. :3 - Knapparna hade inte kommit idag~ - Fattar ingenting - "HEJ JAG RÖKER HELA DAN."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 1:05 pm
Dark Erica +/- nån tjej som fick mämtas i ambulans på skolan. Kanske inte så kul för henne, men man hade iaf nåt att kolla på medans man åt. :3 Hände även i min (förra) skola en gång. Det var en av mina bästa kompisar som skulle svarva en skål i träslöjden. Han tryckte för hårt med svarvgrejen och skålen gick itu och flög upp rakt i hans panna och spräckte kanske pannbenet eller nåt. Så kan det gå när inte hatten är på ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 1:11 pm
Niddler Dark Erica +/- nån tjej som fick mämtas i ambulans på skolan. Kanske inte så kul för henne, men man hade iaf nåt att kolla på medans man åt. :3 Hände även i min (förra) skola en gång. Det var en av mina bästa kompisar som skulle svarva en skål i träslöjden. Han tryckte för hårt med svarvgrejen och skålen gick itu och flög upp rakt i hans panna och spräckte kanske pannbenet eller nåt. Så kan det gå när inte hatten är på ;D xDDDDD Hon tjejen i min skola fick bara epelepsianfall(?) tror jag. Händer titt som tätt att folk får åka ambulans här. Ett tag kom den hela tiden, bara för att folk hyperväntilerade sedan tryckte hårt på bröstet så dom svimmade. Oj vad kul. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:48 am
+ tjänar pengar på jobbe - skola, bläää
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 1:32 pm
+ Har börjat with the töj on zhe ear! ^.^ + Jag älskar min fantasivärld där bara några får komma in!
- -
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 2:04 pm
+ Shooting dogs (film) + Att berätta hur underbar min mens är för Valgarv. + Hjälpa Valgarv med hans bok! + Lön på Fredag. + Freeeedrik~
- Plugga till provet imorgon. - Elins jeffla humör. - Mensen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|