|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 10:34 pm
.~Horsie~Anne~. ik geloof 15-16 euro 17 voor de betere versie (ja hebt der 2 razz ik hebd e verbeterde:p) Wel prijzig, maar niet zo duur als sommige andere cds!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 5:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 11:52 pm
Goedemorgen en ik ben weg naar werk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:30 am
kittyocean Goedemorgen en ik ben weg naar werk XD Morgen en ik ben ook weg naar werk razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 3:08 am
•♥• .. en ik blijf vandaag lekker thuis.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 4:52 am
En ik ben net weer terug van school. Mijn leesdossier is ingeleverd en ik ga me vandaag dus lekker verwennen en ontspannen, even geen stress. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 6:54 am
Ik had vandaag zo'n lekker dagje. Het weertje is heeeerlijk ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 7:53 am
Gelukkig nog iemand die ziet hoe zo'n heerlijk weertje het is. Tegenwoordig heeft iedereen haast en niemand ziet nog hoe de planten weer tot bloei komen, de vogels weer beginnen te fluiten en hoe helder de lucht is. Als het mooi weer is word ik weer helemaal vrolijk. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 10:16 am
ll Eurynome ll Gelukkig nog iemand die ziet hoe zo'n heerlijk weertje het is. Tegenwoordig heeft iedereen haast en niemand ziet nog hoe de planten weer tot bloei komen, de vogels weer beginnen te fluiten en hoe helder de lucht is. Als het mooi weer is word ik weer helemaal vrolijk. 4laugh
hehe het was inderdaad een lekker weertje, daar had ik de hele tijd over op mijn werk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 10:47 am
en ik heb een net als iedere dag hebbende schooldag die enorm saai is en nix inhoudt.. best boeiend.. maar idd het zonnetje was bijzonder genieten smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 11:59 am
NOG ENGER
Ik had vandaag AMPER negative klanten! Iedereen was zo vrolijk en aardig! Je kan merken dat de zon weer schijnt en dat mensen dat nodig hadden: iedereen is weer helemaal vrolijk!
Weee!
Zelfs ik!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:11 pm
Het nest aan de voorkant van ons huis wordt ook steeds groter en groter, het wordt bewoond door eksters en ik zag ze al een tak van onze berk in de achtertuin aan het aftrekken waren, dat nest zat er vorig jaar ookal, ze waren er al in februari mee bezig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:17 pm
kassiopeia Het nest aan de voorkant van ons huis wordt ook steeds groter en groter, het wordt bewoond door eksters en ik zag ze al een tak van onze berk in de achtertuin aan het aftrekken waren, dat nest zat er vorig jaar ookal, ze waren er al in februari mee bezig. Cuuuute!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 5:27 am
leesodssier -.- *nog druk mee bezig* maaaar! Ik heb wel de bloemen overal gezien! Ik vind het zo mooi! En de mist vanochtend was ook mooi! Heerlijk om dan doorheen te fietsen met goede mziek in je oren! hmmm ^^ ik hou van de lente
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|