|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:30 pm
+ Sju månader, åhfyfanvadunderbart. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:43 pm
Word D: *dies* - Mensvärk - Typ inget gjort denna eftermiddagen >: + Melta :3 I like + Mario Kart med systeryster ^^ + Jul på Liseberg började idag o.o; + Fick choklad och stuffs n_n + Få hjälp imorrn* tack tack tack*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 2:13 pm
NO U.
+ JENNIFER
+Linus <3 + Åh vad skönt att allt med Daniel löste sig. Nu kan jag satsa helhjärtat på det som känns rätt. + Gustav också! Se så fel man har om folk. Han ska tydligen börja i vår klass, vilket innebär att jag och Annika har paxat honom! Fy faaaan vad roligt. <3 + "Låtsaspojkvänner" + NETTO FÖR FAN! + Skolkatalogen, bwahahaha. + NTI-gruppen på last.fm, spamma? + Andreas, Marcus, Kristoffer, Jacky och alla andra som ska med på Borat imorgon! + Öppet hus på skolan (Eskilstuna, NTI, 11-13 biggrin Jag är i T1) + Kinesiska drakar! Jackys min. XD + Dan the man var ju också snäll. Stackars Annika som blev lite orolig bara. smile + Föräldrarna drog in halva barnbidraget men jag fick tillbaka det om jag var barnvakt på fredag. Lätt värt 500 spänn. biggrin + LINUS IGEN. Åh gud. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 4:09 am
+Kollade på episod 2,3 av Death Note -/+Var tvungen att ge tillbaka pengar som morsan var skyldig mig så hon skulle kunna betala en sofa som vi ska köpa gonk . Men som tur är så får jag tillbaka dom sen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 5:17 am
+ Oban Star Racers heart heart heart heart heart heart I finally got to watch the episodes!:'D
- ;_; Vill också vara i deras animationsföretag D: D: D: *avundsjukan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 10:35 am
Helgen:
+ Sova hos Mikaela + Träffa Åsis, Lang, och Bau biggrin heart + Edwars Scissorhands <333 + Kunna prata ut ordenkligt. + Pokémon! :'D <33 + Emma fyller år idag! heart + Joakims asistenter. :3
- Mor vart fotad av hastighetsmätaren, Böter på 4k. - Jag lyckas göra fel hela tiden. - Ska inte bry mig om andras liv nåt mer, blir bara fel och misstolkningar. - Känner mig ignorerad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:43 pm
Positiva faktorer + IRC antar jag + MSNmsger + Kamera + Lingon sover hos mig heart + Morgonmys heart
Negativa faktorer - Föräldrar - Orkar inte göra något - ... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:08 pm
- Klarade med 90% säkerhet inte matteprovet. Haha, ig ig ig! :'D Myuu... emo Projektet kommer bli skit. <.<
+ Klarade mig nog lite bättre än den som inte svarade på en enda uppgift på provet iallafall. :3;;; Nhm, bio. :3 "De måste vara på fel film. o.o" "Yes, yes indeed. o.o" xDD Vööölkeeeerbaaaall~ <3 Satyricon på onsdag. x3 Fattar nästan ekonomitjafset. O:
+/- Telefonsamtal mitt i natten. "Dödar du mig om jag klipper håret? O_o" "Litegrann, ja." xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 5:00 pm
+ Vegaskolan/årsmöte whatever sak men kul var det biggrin + roligt folk + se på film efter + TO MUCH JULMUST domokun domokun domokun domokun + the internets
- pröv nästa vecka ://
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 7:30 am
- Spanska prov på tisdag. Första ig:t någonsin~ - 3- - Kommer inte hem för pappa brygger öööööl - DampJonas dampar loss igen på sitt vanliga dampiga dampvis. - Industiella revolutinen prov snart. Mitt andra ig~ - 3-
+ Karolina och jag flummar bort träningen. +"Titta vad farbror Isak tar fram~ ;D" "JAG VILL INTE SE VAD ISAK HAR! ;3;" + Slipper ta bussen till Blackrose.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 8:40 am
Dark Erica - Industiella revolutinen prov snart. Mitt andra ig~ - 3- Jag fick MVG på industriella revolutionen, behöver du hjälp eller är det minnet som failar? <3
+ Bara sex dagar kvar tills Linus! + Andreas är megasötsnäll! + Helkväll med Andreas, Marcus, Ali, Robert, Jimmy, Annika, Jacky och Peter! + Borat, fy faaaan vad jag skrattade. Tror nog att jag spräckte inre organ. + Juice och randombakade muffins mitt i natten. + Allt! Livet är härligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 2:53 pm
+ Emilia~! <3 + Lilla söta Solstrålen. + Känns roligt att kunna vara till hjälp ibland. + Lots of pengar betyder lots of möjligheter.
+/- Finding myself. +/- Don't worry, it'll be alright...
- Gah, fatta så mycket jag hatar det... Snälla försvinn. - Saknar en mycket speciell person, jättemycket... - Egoister, gaah och blaah.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 3:05 pm
- Män som inte vill binda sig. - Män som vill binda sig. - Män? mad (Notera att jag säger män, och därför ska ingen under 20 ta åt sig ninja ) - Bråk, brååk.. Oh vad jag älskar bråk. Oh, wait, I don't.
+ RO ~ <3 + Hopey :3 Det enda vänliga sällskapet idag. + Rutiner, jag älskar rutiner. + Tack för det fina samtalet heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 3:45 pm
+ david och tiny hälsar på mig i lonely lonely borås + pglost & mono heart + mexikanare. + desperados.
- att shotta tequila&explorer JGB är inte en så bra idé som man kan tro. - glömde ta med mono - glömde ge pengar till david för cd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|