|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:25 am
Darlaa •♥• Niet dat ik hem wil zien of zo.. tis meer voor kinderen hé? ze hadden neopets moeten doen xD en dan iereen een echte mimzy geven. •♥• kijk maar op pathe.nl ja hij komt dus in nederalnd en ik vind er niks kinderachtigs aan 6 jaar en ouder was het volgens mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:27 am
kittyocean http://www.geocities.com/foreveryoungeternity/ Graag niet nog meer klachten over mijn keuze voor de webhost. Heb er al genoeg gehad. ik weet niet darlaa. ik maak me zorgen over eventuele nasynchronisatie geen klacht alleen tipje : ken je freewebs.com? dan zit je niet met die vervelende yahoo reclame
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 1:41 am
PFft moet zo weer gaan sad Moet mijn wachtwoord ophalen voor Postbank internet bankieren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 4:14 am
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rofl AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 4laugh AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH blaugh
IK HEB NIEUWE ALBUM VAN WITHIN TEMPTATION VANDAAG PAS IN WINKELS VERSCHENEN 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 5:41 am
XDmaster4 kittyocean http://www.geocities.com/foreveryoungeternity/ Graag niet nog meer klachten over mijn keuze voor de webhost. Heb er al genoeg gehad. ik weet niet darlaa. ik maak me zorgen over eventuele nasynchronisatie geen klacht alleen tipje : ken je freewebs.com? dan zit je niet met die vervelende yahoo reclame geprobeerd, maar lukte me nooit om te registreren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 6:17 am
.~Horsie~Anne~. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rofl AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 4laugh AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH blaugh IK HEB NIEUWE ALBUM VAN WITHIN TEMPTATION VANDAAG PAS IN WINKELS VERSCHENEN 4laugh •♥• is dit er toevallig een van? http://www.youtube.com/watch?v=P7CSr82D0Do&NR vond ik net op utube, vet gaaf! •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 6:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 6:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 6:57 am
•♥• Dit krijg nu hé, op utube, ze mogen geen videoclips of dngen van tv meer laten zien, stilstaande beelden met een muziekje er achter.
Al zal dit meer zijn omdat het net nieuw is en er nog geen clip van is en ook niemand er een amv voor heeft verzonnen. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 7:01 am
uh-hu
@Kitty: ALLE NUMMERS ZIJN GOED XD *heeft ondertussen hele cd al gehoort =P*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 8:37 am
WAAROM IS IEDEREEN ZO STILLLLLL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 9:51 am
Bittorent is an angel. Wel heel snel online O.o Ik luister het nu; als ik het heel goed vind koop ik de cd smile als die niet te duur is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 10:15 am
ik geloof 15-16 euro 17 voor de betere versie (ja hebt der 2 razz ik hebd e verbeterde:p)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|