|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 1:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 2:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 2:30 am
Din avatar ser morgontrött ut whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 2:47 am
Peipha Din avatar ser morgontrött ut whee Det var den kropp som representerade min bäst. Blek och trött. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 2:51 am
Sakana-sama Peipha Din avatar ser morgontrött ut whee Det var den kropp som representerade min bäst. Blek och trött. xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:37 am
Spammar runt i ett par guilds rolleyes , sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:38 am
Jalkazar Spammar runt i ett par guilds rolleyes , sj? Denna eviga väntan~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:41 am
Sakana-sama Jalkazar Spammar runt i ett par guilds rolleyes , sj? Denna eviga väntan~~Hmm att vänta suger rolleyes Jag känner ett behov av en pepsi... emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:44 am
Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Spammar runt i ett par guilds rolleyes , sj? Denna eviga väntan~~Hmm att vänta suger rolleyes Jag känner ett behov av en pepsi... emo Vänta suger, men det är värt det om det/den man väntar på är <3
Pepsi... mmm. Jag vill ha dominos pizza.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:46 am
Sakana-sama Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Spammar runt i ett par guilds rolleyes , sj? Denna eviga väntan~~Hmm att vänta suger rolleyes Jag känner ett behov av en pepsi... emo Vänta suger, men det är värt det om det/den man väntar på är <3
Pepsi... mmm. Jag vill ha dominos pizza.Vad väntar du på då? Pizza? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:47 am
Jalkazar Vad väntar du på då? Pizza? rolleyes En kompis till mig som åker ner från Gävle, men det blir lite strul etc.
Ska nog ut och käka pizza med honom, pallar fan inte annat. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:49 am
Sakana-sama Jalkazar Vad väntar du på då? Pizza? rolleyes En kompis till mig som åker ner från Gävle, men det blir lite strul etc.
Ska nog ut och käka pizza med honom, pallar fan inte annat. xd Haha okej, ska jag anta att det blir dominos rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 16, 2006 3:53 am
Jalkazar Sakana-sama Jalkazar Vad väntar du på då? Pizza? rolleyes En kompis till mig som åker ner från Gävle, men det blir lite strul etc.
Ska nog ut och käka pizza med honom, pallar fan inte annat. xd Haha okej, ska jag anta att det blir dominos rolleyes Finns dock inte här, men vi ska väl typ käka på något inne i Strängnäs, om vi pallar. HELT VANLIG TURKPIZZA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|