|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:56 pm
Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey Pnakaka är ungefär samma sak som pannkaka, fast ändå inte. :'3 En felstavad pannkaka 4laugh INTE ALLS!
scream ////////////////3Jag menade inte att uppröra din religösa tro pirate Bäst för dig det. Or else! *Shakes fist* mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:00 pm
Hopey Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey Pnakaka är ungefär samma sak som pannkaka, fast ändå inte. :'3 En felstavad pannkaka 4laugh INTE ALLS!
scream ////////////////3Jag menade inte att uppröra din religösa tro pirate Bäst för dig det. Or else! *Shakes fist* mad *tillbe*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:03 pm
Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey Pnakaka är ungefär samma sak som pannkaka, fast ändå inte. :'3 En felstavad pannkaka 4laugh INTE ALLS!
scream ////////////////3Jag menade inte att uppröra din religösa tro pirate Bäst för dig det. Or else! *Shakes fist* mad *tillbe* Ooooooh! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:08 pm
Hopey Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey INTE ALLS!
scream ////////////////3 Jag menade inte att uppröra din religösa tro pirate Bäst för dig det. Or else! *Shakes fist* mad *tillbe* Ooooooh! 4laugh *petar på svansen* rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:10 pm
Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey INTE ALLS!
scream ////////////////3 Jag menade inte att uppröra din religösa tro pirate Bäst för dig det. Or else! *Shakes fist* mad *tillbe* Ooooooh! 4laugh *petar på svansen* rofl ... HEY! *Slår till handen med svansen* THAT'S A BIG NONO! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:14 pm
Hopey Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey Bäst för dig det. Or else! *Shakes fist* mad *tillbe* Ooooooh! 4laugh *petar på svansen* rofl ... HEY! *Slår till handen med svansen* THAT'S A BIG NONO! mad crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:15 pm
Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey Bäst för dig det. Or else! *Shakes fist* mad *tillbe* Ooooooh! 4laugh *petar på svansen* rofl ... HEY! *Slår till handen med svansen* THAT'S A BIG NONO! mad crying .. Nawww .___.; *Klappa* Jag tycker om dig ändå C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:30 pm
Hopey Jalkazar Hopey ... HEY! *Slår till handen med svansen* THAT'S A BIG NONO! mad crying .. Nawww .___.; *Klappa* Jag tycker om dig ändå C:Jag är inte värdig redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:31 pm
Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey ... HEY! *Slår till handen med svansen* THAT'S A BIG NONO! mad crying .. Nawww .___.; *Klappa* Jag tycker om dig ändå C:Jag är inte värdig redface Vadårå? o_O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:32 pm
Hopey Jalkazar Hopey Jalkazar Hopey ... HEY! *Slår till handen med svansen* THAT'S A BIG NONO! mad crying .. Nawww .___.; *Klappa* Jag tycker om dig ändå C:Jag är inte värdig redface Vadårå? o_O;Du har en spiffig svans rofl *total dyrkan för svansbäraren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|