|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:45 am
Lingonsylt Oj... vilket liv det blev bara för att jag inte kom in på MSN... sweatdrop Och dessutom gjorde jag prov. xp du är en väldigt omtyckt person 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:19 pm
Lingonsylt Oj... vilket liv det blev bara för att jag inte kom in på MSN... sweatdrop Och dessutom gjorde jag prov. Rutiner är till för att följas. Om man inte hör av sig så är man borta, det har vi ju bestämt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:48 pm
Mikusagi Om man inte hör av sig så är man borta, det har vi ju bestämt. Det skulle jag aldrig komma överens om med någon confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 1:10 pm
Niddler Mikusagi Om man inte hör av sig så är man borta, det har vi ju bestämt. Det skulle jag aldrig komma överens om med någon confused Nu är du inte ihop med mig så det gör inget! mad Det började nog med att det var läskigt att gå hem på kvällarna, och mamma slutade oroa sig så hon ringde aldrig efter mig... Så jag tänkte att det kunde ju hända mig vad som helst så då ville jag ha som extra säkerhet att Lingon skulle göra något om jag inte kom hem (enklare för honom... Han kan ju bara ringa till mina föräldrar!). Så vi bestämde. Faktiskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 1:41 pm
Puss och god natt! ^^
*pussar på pannan*
*kramar om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 4:13 pm
Mikusagi Puss och god natt! ^^
*pussar på pannan*
*kramar om* heart Jag kan inte sova. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:09 pm
Lingonsylt Mikusagi Puss och god natt! ^^
*pussar på pannan*
*kramar om* heart Jag kan inte sova. ._. Stäng av datorerna då! razz *kramar* Jag hoppas att du somnade till slut~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:14 pm
Mikusagi Lingonsylt Mikusagi Puss och god natt! ^^
*pussar på pannan*
*kramar om* heart Jag kan inte sova. ._. Stäng av datorerna då! razz *kramar* Jag hoppas att du somnade till slut~Jo, det gjorde jag... fick sova 4h iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 5:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 7:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 10:45 am
Jag tycker inte om min pappa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 10:49 am
Mikusagi Jag tycker inte om min pappa.inte jag heller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 11:05 am
Dark Erica Mikusagi Jag tycker inte om min pappa.inte jag heller. Du har inte träffat min pappa! razz Jag tycker inte om PerTs pappa heller.
De finaste tjejerna skall alltid ha dumma pappor tydligen >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 13, 2006 11:15 am
Mikusagi Dark Erica Mikusagi Jag tycker inte om min pappa.inte jag heller. Du har inte träffat min pappa! razz Jag tycker inte om PerTs pappa heller.
De finaste tjejerna skall alltid ha dumma pappor tydligen >_<NUHU! Jag är ingen fin tjej T.T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|