|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 10:42 pm
Ik heb gedroomd, dat weet ik zeker Het was ook een vage droom; dat weet ik ook Maar waar het nou over ging??????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 1:59 am
final fantasy fans .. kijken dit filmpje!! XD arrow filmpje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 11:59 am
[Norwood] final fantasy fans .. kijken dit filmpje!! XD arrow filmpjeleuk gedaan, maar die Darth Vader aan het eind vond ik.... flauw. Wel goed nagechroniseerd!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 07, 2007 2:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 5:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 8:24 am
•♥• o.O *attacks*
Zeg hee die mimzy poppen zullen niet veel waard zijn als ze ongelimiteerd zijn. zal je zoiets krijgen van " gonk hoe raak ik mijn mimzy poppen kwijt? ik hoef niet ik heb er al drie." •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 8:45 am
Darlaa •♥• o.O *attacks*
Zeg hee die mimzy poppen zullen niet veel waard zijn als ze ongelimiteerd zijn. zal je zoiets krijgen van " gonk hoe raak ik mijn mimzy poppen kwijt? ik hoef niet ik heb er al drie." •♥• Ik denk op de lange termijn; want deze promo zal echt niet maanden blijven! Wie over een jaar komt zal ze waarschijnlijk niet kunnen krijgen.... Is mijn theorie enniewee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 8:52 am
•♥• ja waarschijnlijk, op een gegeven moment is het ook niet meer "in" om de promotie laten staan.
Zou die film eigenlijk ook in nederland komen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 12:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 3:03 pm
•♥• Niet dat ik hem wil zien of zo.. tis meer voor kinderen hé? ze hadden neopets moeten doen xD en dan iereen een echte mimzy geven. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 7:10 pm
kwil een broodje frikandel. kwil een broodje frikandel. oh ik hou van frikandelen dus ik ga der 1 bestelen kwil een broodje frikandel. ( gebroeders ko - broodje frikandel ) <<<-------- click me.nee ik ben niet dronken word van dat lied alleen melig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 09, 2007 8:24 am
•♥• hmm, ken ik niet xD maar vraag me af of het een goed idee is hem te klikken. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|