|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 10:59 am
Mikusagi Aranea OMFG jag får inte tag på min pojkvän! xD o.O ?
Försöker du berätta något för oss?Nä. Jag har ingen pojkvän. *Emoemocutcut* xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:16 am
Vad gör jag? Han svarar inte på någon av mobilerna. Tänk om något har hänt! Borde jag åka till Kista?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:21 am
Han svarar fortfarande inte! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:23 am
Vi meddelar alltid varandra när vi har kommit hem, att vi har kommit hem (mening >_< )... Han har inte sagt något = han har inte kommit hem = han blev rånad och nu ligger han hjälplös i en park och kan inte ta sig någonstans för han har inga pengar till biljett eller något kort att ta sig in i sitt hus med gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:26 am
Mikusagi Vi meddelar alltid varandra när vi har kommit hem, att vi har kommit hem (mening >_< )... Han har inte sagt något = han har inte kommit hem = han blev rånad och nu ligger han hjälplös i en park och kan inte ta sig någonstans för han har inga pengar till biljett eller något kort att ta sig in i sitt hus med gonk ska vi åka och leta efter honnom? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:27 am
Gairo Mikusagi Vi meddelar alltid varandra när vi har kommit hem, att vi har kommit hem (mening >_< )... Han har inte sagt något = han har inte kommit hem = han blev rånad och nu ligger han hjälplös i en park och kan inte ta sig någonstans för han har inga pengar till biljett eller något kort att ta sig in i sitt hus med gonk ska vi åka och leta efter honnom? gonk Ja! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:29 am
Men först ska vi gonka :3
gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:36 am
Mikusagi Gairo Mikusagi Vi meddelar alltid varandra när vi har kommit hem, att vi har kommit hem (mening >_< )... Han har inte sagt något = han har inte kommit hem = han blev rånad och nu ligger han hjälplös i en park och kan inte ta sig någonstans för han har inga pengar till biljett eller något kort att ta sig in i sitt hus med gonk ska vi åka och leta efter honnom? gonk Ja! gonk vart är han nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:38 am
Peipha NAHAHA! Min Arla bjöd dig på kakor när inte Miku gjorde det blaugh Ja! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 11:40 am
Oj... vilket liv det blev bara för att jag inte kom in på MSN... sweatdrop Och dessutom gjorde jag prov.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|