|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 8:55 am
ll Eurynome ll » Ik hoop zo dat het weer vanavond nog opklaart, dan kan ik hopelijk de rode maan bewonderen. Same here. :] Ziet er nu naar uit dat het wel te zien valt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 4:22 am
Samenvatting van de fotoos die ik gisternacht heb genomen. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 6:27 am
Oranjekorfbalpizza! Samenvatting van de fotoos die ik gisternacht heb genomen. :3 » Wat ben ik jaloers, het enige wat ik heb gezien is een zwarte lucht. Twee uur voor het begin was alles nog helder en kon je de maan goed zien, helaas kwam daarna zware bewolking over trekken. Ach volgend jaar misschien meer geluk, ergens in februari weer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 8:05 am
ll Eurynome ll Oranjekorfbalpizza! Samenvatting van de fotoos die ik gisternacht heb genomen. :3 » Wat ben ik jaloers, het enige wat ik heb gezien is een zwarte lucht. Twee uur voor het begin was alles nog helder en kon je de maan goed zien, helaas kwam daarna zware bewolking over trekken. Ach volgend jaar misschien meer geluk, ergens in februari weer. Hier is het een half uur bewolkt geweest... Ben wel blij dat het overgetrokken is 3nodding Alleen jammer genoeg... is het volgend jaar geen volledige verduistering. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 10:41 pm
Ik heb de 3e gezien XD En toen viel ik in slaap XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 8:05 am
blup blup blah stare neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 8:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 11:08 am
*zit te dagdromen over een hele grote plek vol dons en knuffels en allemaal van dat soort zachte dingen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 11:15 am
Ik was al The Supreme Goddess of Everything... maar nu ook Lady Chaos! MUAHAHA! Laat het maar aan mij over om van een ernstige situatie complete chaos te maken!
Chaos is my specialty!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 11:22 am
» *steekt iedereen met de griep aan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 05, 2007 11:29 am
ben ik blij dat ik de griep al heb gehad rolleyes mijn hele vakantie ben ik ziek geweest sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 06, 2007 12:47 am