|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:25 pm
/me ger en tårta till Valgarv.
Du wheinade om Rinkebysvenska någon gång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:27 pm
Ryus avatar är häftig nu. Bläckfiskig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:27 pm
Niddler Ryuichi Kenchin Jag vill inte ha en OMG mössa, de kommer inte i rött. Nu är du ju svart och grå och brun och vit D: ... om du tänkte på avataren, alltså <.<; Nejdå, syftade på livet utanför Gaia, jag är ju betydligt rödare bortanför internet.
Jag har fått tag i en röd filt~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:29 pm
Mikusagi Ryus avatar är häftig nu. Bläckfiskig. Tack tack. Naosuke Jag leker kopierings katt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:37 pm
Det är fett soft med laptop. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:46 pm
Jag har inte använt vår laptop än.
Hallå, Asura? Jag är klar med teckningen nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:49 pm
Meijerem 2 Det är fett soft med laptop. <3 Klart det är, hooo~ BTW, någon som har en kattunge till salu? Eller vill skänka bort en? ... ... Eller vet vart fan man kan få tag i en kattunge? o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:53 pm
VALGARV MED STORA BOKSTÄVER > Djurbutiken. Naosuke Förövrigt så finns det stiftade lagar mot att äta katter inom Sverige.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:54 pm
Jo, jag har sett den Mikusagi. Värsta awesome den blev! ... Skrev du mitt Gaianamn på japanska, eller vad är det för tecken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:54 pm
Ryuichi Kenchin VALGARV MED STORA BOKSTÄVER > Djurbutiken. Naosuke Förövrigt så finns det stiftade lagar mot att äta katter inom Sverige. Eller tidningen! De har en del med djur till salu..kanske finns några katter som väntar på nån ägare?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:58 pm
Valgarv, en i min klass har typ 40 katter .. minst xD
Edit: Och han säger att han gärna blir av med någora :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:59 pm
Ueh, nu är jag trött...god natt allesammans :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 2:01 pm
Sostrate Ueh, nu är jag trött...god natt allesammans :3 Gewd najt! *Krama rejält och klappa till ryggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 2:02 pm
Nightmare Asura Sostrate Ueh, nu är jag trött...god natt allesammans :3 Gewd najt! *Krama rejält och klappa till ryggen* n__N yay!!! heart *überkram*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 2:51 am
Valgarv Meijerem 2 Det är fett soft med laptop. <3 Klart det är, hooo~ BTW, någon som har en kattunge till salu? Eller vill skänka bort en? ... ... Eller vet vart fan man kan få tag i en kattunge? o:Du kan åka till Berkinge och köpa en! surprised 50 kr/st. 3nodding Kanske lite långt då, men det gåt ju bussar till Östhammar, därifrån får du väl gå då... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|