|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:33 pm
Jag vill inte ha en OMG mössa, de kommer inte i rött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:44 pm
LOL, fett svårt att rita en dansande Miku. Sorry, Valgarv xp (han tycker inte om när folk säger 'fett' tror jag sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:50 pm
Ryuichi Kenchin Jag vill inte ha en OMG mössa, de kommer inte i rött. Nu är du ju svart och grå och brun D: ... om du tänkte på avataren, alltså <.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:58 pm
Chichi chichi oppai ~
Boing boing ~
C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 12:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:00 pm
Aranea Miku, vad gör jag åt mig förkylning? Vitlök, vitaminer, mycket vatten, näringsriktig mat, vila. Sitt inte i drag, gå inte ut utan ordentliga kläder. Ta gärna en nypa frisk luft då och då. Sov ordentligt. Överansträng dig inte. Dessutom fnns det någon torsak som artister tar för att inte bli sjuka när de är på turné. Lingon pekade på något som han trodde var sådant, senast vi var på ICA tillsammans (han och jag alltså, inte jag och du xp ).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:09 pm
Mikusagi Aranea Miku, vad gör jag åt mig förkylning? Vitlök, vitaminer, mycket vatten, näringsriktig mat, vila. Sitt inte i drag, gå inte ut utan ordentliga kläder. Ta gärna en nypa frisk luft då och då. Sov ordentligt. Överansträng dig inte. Dessutom fnns det någon torsak som artister tar för att inte bli sjuka när de är på turné. Lingon pekade på något som han trodde var sådant, senast vi var på ICA tillsammans (han och jag alltså, inte jag och du xp ).Okej surprised *sitter med datorn i morgonrock och emoar sig* xDD heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:20 pm
Aranea Mikusagi Aranea Miku, vad gör jag åt mig förkylning? Vitlök, vitaminer, mycket vatten, näringsriktig mat, vila. Sitt inte i drag, gå inte ut utan ordentliga kläder. Ta gärna en nypa frisk luft då och då. Sov ordentligt. Överansträng dig inte. Dessutom fnns det någon torsak som artister tar för att inte bli sjuka när de är på turné. Lingon pekade på något som han trodde var sådant, senast vi var på ICA tillsammans (han och jag alltså, inte jag och du xp ).Okej surprised *sitter med datorn i morgonrock och emoar sig* xDD heart Dessutom är det viktigt att inte ligga ned hela tiden, för det är bläj för luftvägarna, så man kan få något läskigt, typ lunginflammation eller något. Jag minns inte. Mamma säger det i alla fall när jag ligger hemma och är sjuk. Nässpraya gärna, så du inte får bihleinflammation!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 1:21 pm