|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 4:08 am
Mikusagi Lingonsylt Mikusagi Jag har faktiskt sett den Beckisen. Jag har sett alla utom den senaste. Jag vet inte om jag har sett alla, för jag vet inte vilka alla är biggrin . Hon den där korthåriga tjejen är het. Alice? Timander? >-<Alice Levander. ninja Arla: Klart jag är. 8D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 7:38 am
MEN! Mellanslagstangentenharfastnat! scream
Lingonfårhjälpanärhankommerhit. Jagharproblemmedshiftockså.
Vädärportot/shippingcost/frakkostnad(whateverförgaiasaker? Mikuvillköpamössa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 7:45 am
Kareoke program för j-pop måste vara ett helvete att programmera D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 8:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 9:35 am
Mr_RPG Kareoke program för j-pop måste vara ett helvete att programmera D: Varför? Hiragana, katakana och kanji måste ju vara lättare att jobba med än romaji.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 9:53 am
Mikusagi MEN! Mellanslagstangentenharfastnat! scream
Vädärportot/shippingcost/frakkostnad(whateverförgaiasaker? Mikuvillköpamössa.Jag har beställt en OMG hatt biggrin . och en kiki kitti tröja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 9:56 am
Mikusagi Mr_RPG Kareoke program för j-pop måste vara ett helvete att programmera D: Varför? Hiragana, katakana och kanji måste ju vara lättare att jobba med än romaji.Jag menade ett filter (kareoke) program sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 9:59 am
Mikusagi Mamma. *irriterar Lingon* Nu fattar inte Peipha sad ,irriterar din mamma lingon eller irriterar lingon din mamma? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 10:21 am
Miku irriterar Lingon genom att säga mamma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 10:33 am
Ryuichi Kenchin Miku irriterar Lingon genom att säga mamma. Eller säger hon mamma och irriterar Lingon samtidigt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 10:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:15 am
Ryuichi Kenchin Miku irriterar Lingon genom att säga mamma. Ryu fattar helt rätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:39 am
Mr_RPG Mikusagi Mr_RPG Kareoke program för j-pop måste vara ett helvete att programmera D: Varför? Hiragana, katakana och kanji måste ju vara lättare att jobba med än romaji.Jag menade ett filter (kareoke) program sweatdrop Jag förstår fortfarande inte. Menar du inte när de lägger in texten och en boll som hoppar på orden? (Eller så fylls orden i med en ny färg eller så händer något annat kul)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:43 am
Peipha Mikusagi MEN! Mellanslagstangentenharfastnat! scream
Vädärportot/shippingcost/frakkostnad(whateverförgaiasaker? Mikuvillköpamössa.Jag har beställt en OMG hatt biggrin . och en kiki kitti tröja 3nodding Vad kostar det att skeppa det till Sverige då? Jag vill ha en AFK-mössa och ett KiKi-svettband... men jag skall nog nöja mig med mössan xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|