|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 8:47 am
Vreemd genoeg verwachtte ik dat al XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 8:56 am
kittyocean Vreemd genoeg verwachtte ik dat al XD de meeste zijn wel egt grappig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 10:13 am
ik zie ze altijd bij koppensnellers kende de rest nog niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 11:09 am
We need humor XD Ik zeker XD ik heb een gebrek aan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 2:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 9:36 am
Woow!! Supergave edit!! Ninjaa ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:17 am
Darlaa •♥• ninja
•♥• GEWELDIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:23 am
» Die edit is inderdaad briljant bedacht. 3nodding ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:43 am
ik heb twee superschattige nieuwe ratjes genaamd: squall leonheart en cloud strife
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 11:10 am
Geweldige namen XD Zo cool!!!
(wauw, De Laatste Eenhoorn is helemaal opnieuw genasynchroniseerd... ik vind de oude stemmen beter XD Ik hoor hier alleen maar dezelfde stemmen XD De eenhoorn heeft echter een stem die aardig lijkt op de oude)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 12:29 pm
•♥• Als je de ninja trouwens leuk vind kun je ze kopen bij de ninja parlor

De engelse versie? ik ken geloof ik alleen een engelse versie.. maar vraag me niet wat de stemmen zijn.
 die heb ik wel zelf gemaakt •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 2:28 pm
kittyocean Geweldige namen XD Zo cool!!! (wauw, De Laatste Eenhoorn is helemaal opnieuw genasynchroniseerd... ik vind de oude stemmen beter XD Ik hoor hier alleen maar dezelfde stemmen XD De eenhoorn heeft echter een stem die aardig lijkt op de oude) ja dat zijn namen van final fantasie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 5:47 am
XDmaster4 kittyocean Geweldige namen XD Zo cool!!! (wauw, De Laatste Eenhoorn is helemaal opnieuw genasynchroniseerd... ik vind de oude stemmen beter XD Ik hoor hier alleen maar dezelfde stemmen XD De eenhoorn heeft echter een stem die aardig lijkt op de oude) ja dat zijn namen van final fantasie Ja, maar ik vind het zo geweldig dat je die grootse namen aan die kleine ratjes geeft XD Lady Amalthea!! Yay Darlaa!! Zou je volgens mij goed mee kunnen verdienen XP In de Engelse versie lijkt het een heel ander verhaal te zijn dan in de Nederlandse....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 6:30 am
» Ik hoop zo dat het weer vanavond nog opklaart, dan kan ik hopelijk de rode maan bewonderen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 03, 2007 8:45 am
kittyocean XDmaster4 kittyocean Geweldige namen XD Zo cool!!! (wauw, De Laatste Eenhoorn is helemaal opnieuw genasynchroniseerd... ik vind de oude stemmen beter XD Ik hoor hier alleen maar dezelfde stemmen XD De eenhoorn heeft echter een stem die aardig lijkt op de oude) ja dat zijn namen van final fantasie Ja, maar ik vind het zo geweldig dat je die grootse namen aan die kleine ratjes geeft XD Lady Amalthea!! Yay Darlaa!! Zou je volgens mij goed mee kunnen verdienen XP In de Engelse versie lijkt het een heel ander verhaal te zijn dan in de Nederlandse.... •♥• Ik heb er een paar verkocht, ^_^ shopje loopt niet echt storm maar het gaat best goed. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|