|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 4:22 pm
Vadå varför? o__O Missförstod du inte mig nu? Jag sa ju att man FICK göra det. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 4:31 pm
förmodligen cool *tänder en ny* mm, sweet taste of tobacco.. fan har dom tagit bort "trunks", "pinklink", "pink giftbox" etc varit inne hela dagen (är sjuk) och har inte sett en enda, kommer ihåg back in the days när man fick en varannan halvtimme typ whee confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 4:35 pm
Dom har inte slutat med det, men det har blivit mycket mycket mycket mer sällsynt. .__. Varför vet jag inte, men jag har inte fått någon på månader nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 4:39 pm
trisst, det var det som var roligt juh >.> nä, nu ska jag kanske ringa en kompis, får se om du har kommit hem efter håkan hellström konsterten, ******** skit att jag är sjuk ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 4:41 pm
Gairo xP jag har faktiskt aldrig prövat linux =/ Jag förlåter dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 4:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 10:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:21 am
Petsy Enligt min lärare är jag homo, homozygot. xp Har du blå ögon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:23 am
Petsy Äntligen! En storyline update! surprised Var? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:27 am
Petsy Dom har inte slutat med det, men det har blivit mycket mycket mycket mer sällsynt. .__. Varför vet jag inte, men jag har inte fått någon på månader nu. Tydligen så är det ett visst antal ovanligheter som "ges ut", och eftersom vi är fler gaianer nu så är det svårare att få en.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:37 am
Mikusagi Petsy Enligt min lärare är jag homo, homozygot. xp Har du blå ögon? Ne. >_> Är man inte Hetero då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:42 am
Hm. Så här är det. A homozygote's cells are diploid or polyploid and have the same alleles at a locus (position) on homologous chromosomes. Och, ja, jag fick plötsligt lust att prata engelska och, nej, jag har inte alls kopierat någonting jag inte alls förstår från Wikipedia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:44 am
Petsy Mikusagi Petsy Enligt min lärare är jag homo, homozygot. xp Har du blå ögon? Ne. >_> Är man inte Hetero då? Nej. Genen för blått är recessiv... eller vad det heter. Inte dominant i alla fall. Därför behöver det vara två stycken. Två likadana = homo Genen för brunt är dominant, så om det är Brun+Blå så blir det brunt, den bruna dominerar. Två olika = Hetero Fast man kan ju vara homozygot med bruna ögon... eller vara homozygot när det gäller något annat genpar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 1:30 am