|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:58 am
Petsy Hehe, whee Nu har jag iofs lust att beställa en massa från e-bay, men det går inte. .__. kredits begränsning? >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:01 am
[saku saku] Niddler [saku saku] shhh jag ägnar bara en tanke åt det förflutna sweatdrop Sade jag något annat eller? surprised lät negativt crying xd xp Nostalgi kan man bara le åt. ...och gråta <.< Men whateva. Eh, blah. Hej biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:06 am
Niddler [saku saku] Niddler [saku saku] shhh jag ägnar bara en tanke åt det förflutna sweatdrop Sade jag något annat eller? surprised lät negativt crying xd xp Nostalgi kan man bara le åt. ...och gråta <.< Men whateva. Eh, blah. Hej biggrin I mitt fall skulle jag gråta xDDDD
Hej :] det var längesen sist xP hade inte jag dig på msn förut? o.O bleh ge mig den XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:21 am
[saku saku] I mitt fall skulle jag gråta xDDDD
Hej :] det var längesen sist xP hade inte jag dig på msn förut? o.O bleh ge mig den XD Jag skulle bara le, eftersom jag inte kan gråta ._.; Jo, du hade mig på din kontaktlista. Men du tog bort mig så jag tog bort dig biggrin Du får leta upp adressen själv. [hint]MSN-knappen ovanför min post[/hint] rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:25 am
Niddler [saku saku] I mitt fall skulle jag gråta xDDDD
Hej :] det var längesen sist xP hade inte jag dig på msn förut? o.O bleh ge mig den XD Jag skulle bara le, eftersom jag inte kan gråta ._.; Jo, du hade mig på din kontaktlista. Men du tog bort mig så jag tog bort dig biggrin Du får leta upp adressen själv. [hint]MSN-knappen ovanför min post[/hint] rolleyes gjorde jag? o__O meh taskigt av mig e__e;; kände nog inte igen din adress XDD O: what is datt? *trycka magisk knapp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:32 am
[saku saku Niddler Jo, du hade mig på din kontaktlista. Men du tog bort mig så jag tog bort dig biggrin Du får leta upp adressen själv. [hint]MSN-knappen ovanför min post[/hint] rolleyes gjorde jag? o__O meh taskigt av mig e__e;; kände nog inte igen din adress XDD O: what is datt? *trycka magisk knapp* Inte alls taskigt. Du ska inte klicka på den knappen, du ska bara hovra över den D: Då visas min MSN i lilla hoverrutan om du inte har en konstig webbläsare ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:35 am
Petsy Niddler Petsy Nu har jag beställt en AFK och en OMG till den kommande vintern. heart whee Från Gaia Online? Japp. 3nodding Meh, jag kollade presis på dom xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:37 am
Niddler [saku saku Niddler Jo, du hade mig på din kontaktlista. Men du tog bort mig så jag tog bort dig biggrin Du får leta upp adressen själv. [hint]MSN-knappen ovanför min post[/hint] rolleyes gjorde jag? o__O meh taskigt av mig e__e;; kände nog inte igen din adress XDD O: what is datt? *trycka magisk knapp* Inte alls taskigt. Du ska inte klicka på den knappen, du ska bara hovra över den D: Då visas min MSN i lilla hoverrutan om du inte har en konstig webbläsare ^_^ jag har redan lagt till dig XDDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:39 am
[saku saku jag har redan lagt till dig XDDDDD o.O; Varför får jag inget meddelande om det, då? DD:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:44 am
Niddler [saku saku jag har redan lagt till dig XDDDDD o.O; Varför får jag inget meddelande om det, då? DD: stäm msn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:48 am
[saku saku Niddler [saku saku jag har redan lagt till dig XDDDDD o.O; Varför får jag inget meddelande om det, då? DD: stäm msn XDLätt jag ska biggrin ... det är bara det att jag inte använder MSN Messenger (eller WLM heller för den delen) för MSN sweatdrop Så det är Gaim som jag ska slå på. Och det vore lite oresonligt att stämma skaparen av ett open-source-program för att man inte tycker om det xd En, blah. Hej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:51 am
Niddler [saku saku Niddler [saku saku jag har redan lagt till dig XDDDDD o.O; Varför får jag inget meddelande om det, då? DD: stäm msn XDLätt jag ska biggrin ... det är bara det att jag inte använder MSN Messenger (eller WLM heller för den delen) för MSN sweatdrop Så det är Gaim som jag ska slå på. Och det vore lite oresonligt att stämma skaparen av ett open-source-program för att man inte tycker om det xd En, blah. Hej. O_o jag hängde till msn sen tappade jag tråden helt XDDD aja det löser sig, jag ska hitta nån från Harvard eller Yale som kan stämma dem >> fast iofs någonting kommer läggas ner då XD ...tills vi hittar på någon bättre lösning får vi nöja oss med att skälla på ett datorprogram sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:28 am
[saku saku] Petsy Hehe, whee Nu har jag iofs lust att beställa en massa från e-bay, men det går inte. .__. kredits begränsning? >> Jag köper inte på kredit. o__O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:45 am