|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2011 7:06 am
OMM: Globus - Europadit nummer is zo Awesome!!!! xd precies wat is leuk vind aan muziek. rock+kerkelijke chorus= epic win
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2011 11:10 am
Ow dat ken ik, ik was helemaal lek gestoken in kroatie stressed OMM: please laat die dagen op mijn stage niet zo lang zijn als die van vandaag dat ga ik namelijk niet echt overleven x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2011 1:20 pm
Zo heb je niks, zo heb je teveel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 05, 2011 6:09 pm
Zo is het mooi weer. Zo valt het met bakken uit de lucht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2011 1:07 am
In doubt. Wil ik dit werk doen? Uren, genoeg. Gezelligheid, genoeg. Spanning, genoeg soms teveel. Veiligheid, te weinig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2011 4:04 am
OMM: zelfde als gisteren.... dat liedje kan ik nu redelijk goed meezingen... nu kan ik aleen de 2de chorus uit mijn hoofd krijgen....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2011 4:12 am
OMM: Ik moet voor school een scrapbook maken, waarin toch ook wel wat persoonlijke dingen moeten worden verwerkt. Nu heb ik er niks tegen om persoonlijke dingen met anderen te delen, maar om het nou gedwongen te moeten, als onderdeel van je portfolio...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2011 10:46 am
=dood ik ben t niet gewend zo lang te werken ik ben van 8 tot zeker 7 uur van huis crying *dies* cat_burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2011 10:57 am
OMM: 9 oktober presentatie.... weet niet waar ik het over moet hebben.... en dan nog met een opening+slot iets, dat zal bij mij weer eens over de top epic. *facepalm*.
@loving: ja ik ken dat gevoel. vorig jaar tijdens het ene semester dat ik stage liep was ik zeker van 6:00 tot 18:30 van huis. nadeel van in de middle of nowhere te wonen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 08, 2011 5:44 pm
Extra werk zoeken. Door toename in werknemers werk ik minder, dus verdien ik minder. Zelfs nu ik functie hoger zit.
En ik wil mijn school zelf betalen dit jaar.
Enige nadeel... Wanneer heb ik tijd voor extra werk? Juist; Nooit. Als ween een business plan af moeten hebben in anderhalve maand, zit ik dus voor anderhalve maand aan de pc gekluisterd. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 08, 2011 11:21 pm
OMM: i spy with my litle eye something that has to do with people seem to ignore me here!!!! stare emotion_eyebrow
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 09, 2011 10:06 am
@ breakape ik snap ook wat je voeld met lang van huis zijn sweatdrop
and we negeren je niet....
OMM: whaaaaaaa onderzoeks plan en ik heb nog niet eens een probleemstelling crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 09, 2011 10:26 am
OMM: "europa, europa. find beter days before us. in kindness, in spirit. lead us to a greater calling." kan niet stoppen met dat te zingen!!!!!!
@loving ik weet dat jullie me niet negeren.... toen ik dat bericht schreef waren mijn ouders net wakker en de hele tijd langs mijn kamer aan het lopen zonder dat ze aandacht aan me gaven dus het voelde dat ik genegeerd werd HIER.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 09, 2011 12:20 pm
@ Breakape surprised dat is echt na ja ik ga geen woorden aan vuil maken maar miss een tip: ga met je ouders praten dat je het fijn vind om in de ochtend begroet te worden oid. of als ze langs de kamer lopen dat jij ze dan zelf begroet dat werkt ook heel goed wink succes!!
OMM: ik wil weer een concert van Hillsong!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 09, 2011 12:34 pm
@loving: nyah, vind het niet zo erg.... beter dat ze weinig dan tegen me zeggen omdat dat de sfeer teminste beter houd, aangezien mijn vader nog al commetaar heefd op wat ik allemaal zoal doe in de ochtend twisted ik lok het dan ook wel uit.
OMM: nieuw item gekocht op gaia... redelijk duur voor mijn doen maar de gold meer dan waard 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|