|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:12 pm
+ Hey hey, fått igång Maya 7.0 nu ^_^ + Satt in bilderna så nu kan man börja modellera när som helst x3 + Moby O: + New friends heart ^^ + I got ze phonecall todayyyy~ På torsdag! :'D WOO! + Gokart med systeryster på fredag?^_^ YAY!
+/- *asg* Jag och den andra tjejen kunde inte bestämma vem som skulle vara vem XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sämst D:
- Boken! Jag behöver Arvids bok! ;_; - Rädd för texturarbetet..omgomgomgO: - Jag är så jävla körd..HEJA PROGRAMMERING C D: - Arena funkar fortfarande inte -.- *stabkill*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:24 pm
Sostrate, jag vill se dina modeller! :0 pix plx?
+ Skoldagen var extra kort (1 och en halv lektion). Sovmorgon × sluta vid lunch = yays! + Inga läxor hänger över mig som mörka moln ^_^ Däremot ligger den fatalt misslyckade stora engelskaläxan bakom mig som en död fågel <.<;; (stor fågel... höna? Min engelskaläxa är (var) en höna ._.; )
- Jag var tvungen att svika Trekanten genom att inte följa med och bada. Se inte så ledsen ut då! ;_; - Jag svek (dock utan att vara tvungen till det XP) Djävulen genom att dissa henne och åka hem. Fü skaems på mig (som om jag skulle ha orkat stanna kvar där rolleyes ) - Tiden går för fort ibland (oftast) D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:32 pm
+ gör inte lika ont i väntra baktanden nu. - gör ont i ena käken crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 10:23 pm
Niddler Sostrate, jag vill se dina modeller! :0 pix plx? Mina skisser eller 3dfigurer? Kan säga att mina tidigare verk är borta, eftersom jag var tvungen att ghosta om datorn och hann inte direkt köra någon backup^^; Men erm...du kan få se på min karaktär sen?:3 - -__- sovit extremt dåligt...hej biosalong..wait O: + PPG :3 Bubbles is soooooo HARDCORE!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 12:45 am
+ finally... blusen klar... + skjortan också klar! min tid blir bättre, 6timmar till 4 timmar (till..... 17 minuter? lätt. x3 ) + byxor..... också klara! + allt känns lite lite bättre
- men jag antar att min lärare kommer ta bort mitt glad igen så jag ska nog inte förvänta mig nåt - sabbar allt och alla - hinner inte hem och sova innan lektionen... - hahah! eller näh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 3:00 am
+ Supa med Rasta och gänget på fredag + Sjunga Kent med Marcus xD + Grindade lvl 30 igår + Ruska makes my day <3 + Micke bjöd på Jolt + Fick köpa snus på Pressbyrån blaugh + Gandi såg mina färska tags ^^ + Bomba Bergshamra med Irish green cans
- Jag har feta sömnproblem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 11:20 am
Sostrate blablablah, Men erm...du kan få se på min karaktär sen?:3 Yay ^^ + Skoldagen bestod av att mäta pulsen som en del i Idrott och Hälsa. + Hittade världens ballaste butik? Edit: + Explosm har nya servrar. - Det tog fett lång tid att mäta pulsen så skoldagen var relativt lång i alla fall. - Jag var trött/deppig D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 12:07 am
+ Drake <3 + Bytt platser i klassrummet, sitter nu brevid Jigoku. x3 <3 + Mens, wooh. Slapp badet. :B + Sovmorgon. + `Kite. xD <3
- Mensvärk. - Trött. x__x;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 12:07 am
+ Linus! OMG vilket ego han har, och OMG vad jag älskar det. Häääärlig grabb <3 + Förfölja Linus i skolan! Haha, "SAMANTHA SÅG DU NÄR HAN STRÄCKTE PÅ SIG?""VA?! NÄ! VAD SÅG DU?" "Hans mage, fast bara lite" "DIN JÄVLA SUBBA, OCH DU SA INGET? *slåss*" sedan blev vi sams och spanade på hans rumpa istället. xd + Se på American History X med El-tvåorna. "Vad kostade burken med pepparkakor?" "Flera hundra" "Ååååh, har du pepparkakor?" "Mm, det är KVALITÉ, vill du smaka?" "Visst *tugga* ÅH JÄVLAR, QUALITY COOKIES ELLER? De var fan jävligt goda!" "Mm, eller hur? ;D" + Håret blev ju... intensivt. + MAJONNÄSMACKOR, fett gott! + Nästa helg är vegavisning (hälsa på Stefan dååå!) Sedan kommer Alen hit! <3 + Annika bjöd på Subway efter att jag bjöd på fruktsallad + DAVID & THE CITIZENS, HELT fantastiskt! Isolation Years också! surprised + Förutom mitt lilla minus, är allting verkligen jättehärligt!
- Kunde ej åka och träffa "Pontus Hentén" bara för att mina föräldrar krånglade! FU. :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 3:54 am
+Wööh, I got the books I got the books!x3 Tack Arvid +Omgomgomgomgfilmprojektala3dikommandeanimeringskursen? heart heart +Positiv och stuffs +Ninjaspark@Indo silver club ikväll^___^ heart +*asg* Alla nattliga samtal :3 + Linser idaawwwgg!!:3 sen kanske jag kan beställa några i en mer orangeaktig färg?^^ + Ska nog beställa en egen bok a la Character Design^-^
+/- Mensvärken lär komma under helgen eller den kommande veckan. Tur att jag har mina uberpills :3
- TRÖTT! Jag måste seriöst lägga mig i tid!>_< Kul att somna helt plötsligt när man ska börja arbeta D: - Huvudvärk 3 - JAG VILL LEKA MED RURU OCH WUNJU, men fatta att jag inte kommer ha tid nu när vi ska fortsätta med ett andra projektarbete och snart påbörja ett tredje >_< Är tveksam att jag kommer ha mycket tid under lovet T____T*cry* - Ligga efter i tidsplaneringen(vad fan gör jag här?-.-) - VIKTOR & ROLF IDAG D: JAGHARINTERÅD*sob* - Har fortfarande inte bestämt mig för vem som skall fixas inför nästa konvent :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 6:02 am
- Emma ringde upp Rastaman två gånger utan att jag märkte. Wtf har inte råd D: - Fjortisarna anklagar mig för att ha sett mig röka. :D - Orka dagen. - 3- - Långt kvar innan bussen kommer.
+ OLOLOL fick värsta utskällningen av fjortisarna i klassen :'D Kunde inte hålla mig för skratt när dom läxade upp mig hur otrevlig jag är mot dem etc etc. whee + Retard med Mikaela i korridorerna :'3 + Stog i mål på innebandyn och släppte bara in 3 mål > 3< + Stenösund eller liknande i helgen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 6:11 am
+ Rita i paint, då har jag iaf en sysselsättning + Jobba i helgen få massa pengar, penger = supa = kul = David glad
- Jag är tokigt förvirrad, ett under att jag vet vad jag heter - Jag har feber drömmar och hallusinationer *ska sluta med sömntabletter - Varför lyckas jag alltid göra dumma saker oavsett vad jag gör blir allt BAJS X.x - vill gråta men kan inte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 3:00 pm
- Ex-gf's. talk2hand (Inte mina)
+ Exchange. heart Jag älskar människorna där, DARLIN', I'M HOME AGAIN! + Helg snart. :3 + Gratis avatar art, mucho sweeto. whee ++ MVG PÅ MIN SVENSKA UPPSATS! Bara ett enda liiiitet fel med tidpres. *stolt*
-/+ Från och med nu dissar jag alla människor under 20. talk2hand Tonåringar är inget för mig. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 3:09 pm
Jag tycker PerT kan komma till min klass och vara otrevlig mot mina fjortisar~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 3:20 pm
+ Försova sig, ta en dusch, gör sig i ordning för att sticka till lektion efter lunch, sen bli påhoppad av klasskompisar när man sitter på tåget och blir berättad för att man inte har någon lektion. ^__^ Kändes fan skönt. + Sticka hem till Torbjörn i brist på annat + Lära sig att spela bas, iallafall en del. Var fan kul. [More to come.] + Kunna spela början på "Eyes on me" på bas ^______^<3<3<3<3 + [Insert secret here] + Snart klar med Devil May Cry 3
+/- Halvdag imorgon, men prov i svenska. x_X
- Skooola - Mweh?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |