|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:55 am
[saku saku] känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o omg nostalgi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:59 am
[saku saku] känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o Haha, jag visste inte att ICA Konsum fanns då! :D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:59 am
Niddler [saku saku] känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o omg nostalgi shhh jag ägnar bara en tanke åt det förflutna sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:00 am
Mikusagi [saku saku] känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o Haha, jag visste inte att ICA Konsum fanns då! :D du var ju en av dem som var med -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:09 am
[saku saku] Mikusagi [saku saku] känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o Haha, jag visste inte att ICA Konsum fanns då! :D du var ju en av dem som var med -__- Var jag ju inte! Inte medvetet i alla fall xd Jag tror att jag hittade in på något IKEA en gång... eller det kanske var ICA Konsum. Hur som helst fortsatte jag hänga i Coffee Shop.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:13 am
Mikusagi [saku saku] Mikusagi [saku saku] känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o Haha, jag visste inte att ICA Konsum fanns då! :D du var ju en av dem som var med -__- Var jag ju inte! Inte medvetet i alla fall xd Jag tror att jag hittade in på något IKEA en gång... eller det kanske var ICA Konsum. Hur som helst fortsatte jag hänga i Coffee Shop. ............IKEA eller Konsum? XD kanske var det någon som hittade på nåt IKEA Konsum O__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:33 am
Nu har jag beställt en AFK och en OMG till den kommande vintern. heart whee
Jag hoppas bara dom verkligen kommer fram. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:37 am
[saku saku] Niddler [saku saku] känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o omg nostalgi shhh jag ägnar bara en tanke åt det förflutna sweatdrop Sade jag något annat eller? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:40 am
Petsy Nu har jag beställt en AFK och en OMG till den kommande vintern. heart whee Från Gaia Online?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:40 am
Niddler [saku saku] Niddler [saku saku] känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o omg nostalgi shhh jag ägnar bara en tanke åt det förflutna sweatdrop Sade jag något annat eller? surprised lät negativt crying xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:41 am
Niddler Petsy Nu har jag beställt en AFK och en OMG till den kommande vintern. heart whee Från Gaia Online? Japp. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:42 am
Petsy Nu har jag beställt en AFK och en OMG till den kommande vintern. heart whee
Jag hoppas bara dom verkligen kommer fram. .__. gulligt petsuii-chan O: biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:52 am
Hehe, whee Nu har jag iofs lust att beställa en massa från e-bay, men det går inte. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|