|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:12 pm
Nu får mamma ta och ringa mig och säga vilken tunnelbana jag skall sitta på!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:34 pm
Mikusagi Niddler Fast... Det var ju Snelhest som skulle starta om sin dator, i så fall. Det var väl hans som krånglade? confused Haha, det där skrattade jag åt länge xd Eh... Var det något jag missade? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:14 am
The Exorcism of Emily Rose i natt ^__^. Den var ganska bra och så var den baserad på en riktig händelse.
Kanske nått för för en viss peron som sa nått om en hon hade kontakt med satan. Annars så tycker jag att fler som gillar skräk filmer ska se den(för dom som årkar att se på film alltså ^^).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 3:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 3:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 4:28 am
Niddler Mikusagi Niddler Fast... Det var ju Snelhest som skulle starta om sin dator, i så fall. Det var väl hans som krånglade? confused Haha, det där skrattade jag åt länge xd Eh... Var det något jag missade? ._. Men alltså, om Gairo startar om sin dator hjälper det inte Snelhest, det är ju jättekul att han tänkte så xd Kan hända att jag missuppfattade något, men det lät kul, okej?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 5:03 am
Mikusagi Niddler Mikusagi Niddler Fast... Det var ju Snelhest som skulle starta om sin dator, i så fall. Det var väl hans som krånglade? confused Haha, det där skrattade jag åt länge xd Eh... Var det något jag missade? ._. Men alltså, om Gairo startar om sin dator hjälper det inte Snelhest, det är ju jättekul att han tänkte så xd Kan hända att jag missuppfattade något, men det lät kul, okej? gairo är tröt och förvirad xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 5:05 am
Snelhest: varför ska du ha en PS2 från amerika? o.O du ju behöver bara köpa en regionsfri.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:17 am
varför är det inga online under skoltid crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:21 am
Gairo varför är det inga online under skoltid crying heii xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:25 am
alla försvinner alltid när jag kommer fram..hepp *sova*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:28 am
Gairo varför är det inga online under skoltid crying Bra fråga. Ska fundera på det där.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:29 am
Mikusagi Niddler Mikusagi Niddler Fast... Det var ju Snelhest som skulle starta om sin dator, i så fall. Det var väl hans som krånglade? confused Haha, det där skrattade jag åt länge xd Eh... Var det något jag missade? ._. Men alltså, om Gairo startar om sin dator hjälper det inte Snelhest, det är ju jättekul att han tänkte så xd Kan hända att jag missuppfattade något, men det lät kul, okej?Du tänkte som jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 6:32 am
känns helt sjukt nu när det inte är många online..speciellt när man är här inne på ica/konsum... jag minns när det först var i chatterbox, det var verkligen längesen dock... typ var tvungen att backa 3 sidor för att hitta någons svar eftersom alla postade samtidigt O__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|