|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:57 pm
Gairo Niddler Gairo snelhest Aaa, de vore najs! fan nu har min dator CP... den tar upp startmenyn så fort jag klickar nåfon stans.. datorer e elaka i naturen 3nodding
inga problem. ska prata med mina klasskamrater. de kan sånt x3 xDGår förmodligen snabbare att starta om datorn razz säg inte de =/ då buggar den fast så måste jag ta ut bateriet och sen stopa in de. efter de tar de en himla tid att starta datorn igen =/ *har en bärbar*Fast... Det var ju Snelhest som skulle starta om sin dator, i så fall. Det var väl hans som krånglade? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:58 pm
Gairo Mikusagi Jag och Lingon sitter och tittar på hur mycket guld vi får när vi surfar runt på Gaia, samtidigt som vi diskuterar över Skype hur jag skall svara på frågorna jag har fått i läxa. ge honnom en kram från mig xD Jag får väl göra det imorgon då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:59 pm
Gairo Sostrate Någon behöver ghosta datorn?n__n om jag behöver @_@ men då försviner all min musik. måste hitta någonstans att lägga den x3Det kan ju vara en fördel xD Men men, gonatt!:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:05 pm
Ii-ii-ii-ii!!! ROAARR*peta på med en potatis*X'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:06 pm
Gairo nä nu ska jag röra på mig
hade bäst <33 Vem av oss ska ha det bäst? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 1:47 pm
Sos! surprised Vem har sagt att du får peta på folk med potatisar? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 3:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:39 pm
Niddler Gairo Niddler Gairo snelhest Aaa, de vore najs! fan nu har min dator CP... den tar upp startmenyn så fort jag klickar nåfon stans.. datorer e elaka i naturen 3nodding
inga problem. ska prata med mina klasskamrater. de kan sånt x3 xDGår förmodligen snabbare att starta om datorn razz säg inte de =/ då buggar den fast så måste jag ta ut bateriet och sen stopa in de. efter de tar de en himla tid att starta datorn igen =/ *har en bärbar*Fast... Det var ju Snelhest som skulle starta om sin dator, i så fall. Det var väl hans som krånglade? confused Haha, det där skrattade jag åt länge xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|