|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:02 pm
Gairo Niddler Jag såg en stund på Idol igår surprised Där var en tjej med rosa hår som "låter som en mobiltelefon" när hon sjöng Ring, ring xd Och så klagade hon på juryn. Alltså... Då slutade jag att titta, kan man säga ^^; xD de hörde jag xP jag tittar inte men jag hör TV:en hon lät ju skit kul ju xDDDDHon lät faktiskt som en mobiltelefon surprised En sån där gammal monofon sak.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:06 pm
Niddler Gairo Niddler Jag såg en stund på Idol igår surprised Där var en tjej med rosa hår som "låter som en mobiltelefon" när hon sjöng Ring, ring xd Och så klagade hon på juryn. Alltså... Då slutade jag att titta, kan man säga ^^; xD de hörde jag xP jag tittar inte men jag hör TV:en hon lät ju skit kul ju xDDDDHon lät faktiskt som en mobiltelefon surprised En sån där gammal monofon sak. xDDDDD såg du idag då? de va en japan som sköng. de va skit kull, sen så fottade han juryn xDDDD
och Kirsti kan japanska =O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:06 pm
Niddler Gairo Niddler Jag såg en stund på Idol igår surprised Där var en tjej med rosa hår som "låter som en mobiltelefon" när hon sjöng Ring, ring xd Och så klagade hon på juryn. Alltså... Då slutade jag att titta, kan man säga ^^; xD de hörde jag xP jag tittar inte men jag hör TV:en hon lät ju skit kul ju xDDDDHon lät faktiskt som en mobiltelefon surprised En sån där gammal monofon sak. Hon kanske ahde en nokia 3310 i munnen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:07 pm
snelhest Niddler Gairo Niddler Jag såg en stund på Idol igår surprised Där var en tjej med rosa hår som "låter som en mobiltelefon" när hon sjöng Ring, ring xd Och så klagade hon på juryn. Alltså... Då slutade jag att titta, kan man säga ^^; xD de hörde jag xP jag tittar inte men jag hör TV:en hon lät ju skit kul ju xDDDDHon lät faktiskt som en mobiltelefon surprised En sån där gammal monofon sak. huh? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:08 pm
snelhest Niddler Gairo Niddler Jag såg en stund på Idol igår surprised Där var en tjej med rosa hår som "låter som en mobiltelefon" när hon sjöng Ring, ring xd Och så klagade hon på juryn. Alltså... Då slutade jag att titta, kan man säga ^^; xD de hörde jag xP jag tittar inte men jag hör TV:en hon lät ju skit kul ju xDDDDHon lät faktiskt som en mobiltelefon surprised En sån där gammal monofon sak. Hon kanske ahde en nokia 3310 i munnen? xDDD who knows ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruyy! har inte snackat me dig på ett tag! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gairo xDDDDD såg du idag då? de va en japan som sköng. de va skit kull, sen så fottade han juryn xDDDD Det var nog det min far och bror asgarvade åt förut ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:10 pm
Niddler Gairo xDDDDD såg du idag då? de va en japan som sköng. de va skit kull, sen så fottade han juryn xDDDD Det var nog det min far och bror asgarvade åt förut ^_^ hahaha kanske de. måste se ifall de har lagt ut den på intrnet xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:10 pm
snelhest Ruyy! har inte snackat me dig på ett tag! blaugh Inte..? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:11 pm
YAAAAAWW!! Tales of legendia värkar nästan ballare än tales of the abyss!!! Måste sakffa ett PS2 så jag kan spela dom!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:12 pm
YOU THOUGHT IT WAS A MAN BUT IT WAS A MUFFIN
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:12 pm
Ryuichi Kenchin snelhest Ruyy! har inte snackat me dig på ett tag! blaugh Inte..? ._. du ist the borta hela tiden surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:17 pm