|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:15 am
Mr_RPG snelhest MAAAAT! (citat från nusk i hund och björnis) Serien heter Hunn och Björnis (ifall du menar krullproduction's flash serie) Ja, dom säger så i början, men jag har för mig att det såtr hund och bjönis.... kan dock ha mycket fel lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:29 am
de här e ganska segt. jag skrev min post och sedan åkte jag och hämtade min lilebror från hans fotbolsträning (20-30 minutersbilresa) och kommer tillbaks och de har bara kommit upp två post till @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:31 am
indeed, alla (jag) tittar på TV.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:33 am
snelhest indeed, alla (jag) tittar på TV. idol? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:36 am
Gairo snelhest indeed, alla (jag) tittar på TV. idol? xDNEEEJ! x.x Kollade på the simpsons. Idol är tråkigt domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:36 am
Jag duschade. Nu skall jag göra läxa, och försöka få Lingons hjälp.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:38 am
snelhest Gairo snelhest indeed, alla (jag) tittar på TV. idol? xDNEEEJ! x.x Kollade på the simpsons. Idol är tråkigt domokun simpsons äger <333 de e så underbart bra biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:42 am
Mikusagi Jag duschade. Nu skall jag göra läxa, och försöka få Lingons hjälp. m'kay =D lycka till 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:43 am
Gairo snelhest Gairo snelhest indeed, alla (jag) tittar på TV. idol? xDNEEEJ! x.x Kollade på the simpsons. Idol är tråkigt domokun simpsons äger <333 de e så underbart bra biggrin heart ^_^ ja, enda nackdelen är att man typ sett alla avsnitt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:49 am
snelhest Gairo snelhest Gairo snelhest indeed, alla (jag) tittar på TV. idol? xDNEEEJ! x.x Kollade på the simpsons. Idol är tråkigt domokun simpsons äger <333 de e så underbart bra biggrin heart ^_^ ja, enda nackdelen är att man typ sett alla avsnitt. hahaha precis. de kan vara lite iriterande >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:54 am
snelhest http://www.youtube.com/watch?v=W0SWF6kUkTU heart underbar musik xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 11:59 am
Jag såg en stund på Idol igår surprised
Där var en tjej med rosa hår som "låter som en mobiltelefon" när hon sjöng Ring, ring xd Och så klagade hon på juryn. Alltså... Då slutade jag att titta, kan man säga ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 12:01 pm
Niddler Jag såg en stund på Idol igår surprised Där var en tjej med rosa hår som "låter som en mobiltelefon" när hon sjöng Ring, ring xd Och så klagade hon på juryn. Alltså... Då slutade jag att titta, kan man säga ^^; xD de hörde jag xP jag tittar inte men jag hör TV:en hon lät ju skit kul ju xDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|