|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:19 am
Meijerem 2 Miku! Vill du äga mig på nästa DoujinMadoi? :0!! Öhm... när är det och vad kostar du? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:20 am
Dark Erica Mikusagi Dark Erica Miku är lång. :3 Jag går henne tilll typ axeln eller nåt har jag för mig. Men den är bra! ^^ <3 Är axeln bra? xd xD den är säkert också bra :'DD jag menade att det är bra att du är lång. :'3 JAG VILL ÄGA DIG :'DD Ja, det är jättebra att jag är lång. Jag når saker 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:21 am
PerT leder med ett paket POCKY! Mina damer och Snelhest! PerT har tagit ledningen. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:23 am
Ey, Miku. Vad är Forbidden Planet, by the way? :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:23 am
Meijerem 2 PerT leder med ett paket POCKY! Mina damer och Snelhest! PerT har tagit ledningen. ;D ... Men när är DoujinMadoi? Jag vet inte om jag kan ha dig då! xd OM jag inte kan komma är det ingen mening med att bjuda på dig.
Spel i profil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:25 am
Meijerem 2 Ey, Miku. Vad är Forbidden Planet, by the way? :0 En butik med värsta Sci-Fi-saker. De hade Beatles-figurer också surprised Jag tänkte gå dit i år men jag hittade inte ;__;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:28 am
Mikusagi Meijerem 2 PerT leder med ett paket POCKY! Mina damer och Snelhest! PerT har tagit ledningen. ;D ... Men när är DoujinMadoi? Jag vet inte om jag kan ha dig då! xd OM jag inte kan komma är det ingen mening med att bjuda på dig.
Spel i profilDoujinFEST 2 blir i typ januari. XD; Blir ingen visning i november. D; Suger, ich vet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:31 am
MAAAAT! (citat från nusk i hund och björnis)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:33 am
Meijerem 2 Mikusagi Meijerem 2 PerT leder med ett paket POCKY! Mina damer och Snelhest! PerT har tagit ledningen. ;D ... Men när är DoujinMadoi? Jag vet inte om jag kan ha dig då! xd OM jag inte kan komma är det ingen mening med att bjuda på dig.
Spel i profilDoujinFEST 2 blir i typ januari. XD; Blir ingen visning i november. D; Suger, ich vet. Kan man vänta med att bjuda då? xd Jag vet ju inte riktigt vad jag kan få tag på xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:36 am
The sooner the better. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:42 am
snelhest MAAAAT! (citat från nusk i hund och björnis) Serien heter Hunn och Björnis (ifall du menar krullproduction's flash serie)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:44 am