|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 5:32 pm
Sakana-sama + omg pewpew jag har pussat egon på MUNNEN. dramallama sakana....detta är svårt för mig meeeen....jag har Super-Aids..de kanske vore bäst om du kollade upp dig också, för säkerhetens skull.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 5:34 pm
Zero-Egon Sakana-sama + omg pewpew jag har pussat egon på MUNNEN. dramallama sakana....detta är svårt för mig meeeen....jag har Super-Aids..de kanske vore bäst om du kollade upp dig också, för säkerhetens skull. Lugnt, jag hånglade med din syrra sen, så om dina föräldrar får reda på det kan det bli kul att förklara varför både du och syrran har super-aids. Puss pårej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 5:35 pm
Sakana-sama Zero-Egon Sakana-sama + omg pewpew jag har pussat egon på MUNNEN. dramallama sakana....detta är svårt för mig meeeen....jag har Super-Aids..de kanske vore bäst om du kollade upp dig också, för säkerhetens skull. Lugnt, jag hånglade med din syrra sen, så om dina föräldrar får reda på det kan det bli kul att förklara varför både du och syrran har super-aids. Puss pårej. oke! Puss Puss!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 04, 2006 6:11 pm
Chibi_Chocobo Sakana-sama + omg pewpew jag har pussat egon på MUNNEN. dramallama Det e fan ghey hade du varit en kille hade jag kanske sagt "du e fan tuff om du gör det" Jag har pussat Mumin på munnen dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 1:50 am
+ Emilia. + Lovisa. + Kim. + Linnéa. + Daniel. + Magnus. + Hopp. + G'bye. + Keheh.
+/- Minnen som gör ont att minnas. +/- Det blir nog tugnt, men det får jag väl ta.
- Brutna löften.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 12:16 pm
+ Hon åker bort om 3 dagar!! + Lyssnar på underbar musik! <3
+/- Skola imorgon >.> Får iallafall träffa massa med folk igen ^^ +/- Halft dumma brossan berättade för morsan om mitt hår för att han trodde hon visste >.< nuvet hon iallafall
- ... kanske borde ha gjort lite skoluppgifter under lovet O.o - Har typ matte prov imorgon... tror ja - jobbigt att behöva ljuga hela tiden för vissa människor =(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 5:01 pm
+ Yuki + PsP + WoW
+/- Tbx till Lumpen imorrn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 11:30 pm
- Gubbar som väsnas 7 på morgonen. talk2hand - Inte fått ett skit gjort, haha. >.<;;
+ Älsklingen, <33 att du orkar med mig gör bara att jag tycker om dig mer. heart + Pussel + Ted Gärdestad = Mucho fun. Usch ja, jag är tråkig en. wink + Göteborg snart! + *dissa dissa*
-/+ Friends comes and goes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 05, 2006 11:39 pm
- Måste till tandläkarn - klev upp kl 07:00 - Gjorde ont som helvete i västara baktanden igår crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 12:30 am
Blandade + & - från veckans gång:
+ Hopey, Torbjörn, Rin and people~ <3 + Att vara hos pappa, avslappnande. + PUMPOR*grävagrävadisikera* + Vincent var galet gosig när jag kom hem från pappa. ^^ + Disskutera film och äta middag hos Torbjörn med hans mor och hennes Björn. + Ge sig ut i natten i jakt på pulkor med Rin und Torbjörn ninja + Devil May Cry 3 - Special Edition/Drunken Edition + Nobuo Uematsu + Äta middag hos syster + Fest hos Brunbjörn ^_________^ + Att ha teh munchies och äta pastasallad på Statoil mitt i natten + Blev kvar en heeeel flaska med saké efter festen o: + Ledig imorgon + Death Note-mangan<3<3 + la Divina Commedia + Kommer inte på så många minus :'D
- Veckan som ligger framför mig - Saaaaker und things - Slask v.v -ATTSITTAFASTITRAFIKENIÖVER4OCHENHALVTIMME#"%/#/¤"&"¤%"#&%#¤%"# - Voff.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 3:23 am
+ und - för helgen:
+ Massa spelande und bus. Massa filmande und bus. Ny manga. Nya spel. Ninja Burger. Mysdag ftw. x3 <3
- Fick reda på att man har prov på fredag. Kul, har inte pluggat alls. -.-; Har massa prov på kort tid. Fick inte se The Eye. D: Nedrans is och slask överallt. Spyro var värsta kort, wtf?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 4:39 am
Valgarv -ATTSITTAFASTITRAFIKENIÖVER4OCHENHALVTIMME#"%/#/¤"&"¤%"#&%#¤%"# Det är då man hoppar ur sitt lilla fordon, springer iväg till en annan väg och liftar! n_n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 11:11 am
+ Träffa folk igen + AHAHAH X'D att se Anton/Stampe utan sina dreads..ny upplevelse o.o han passar i det XD men ovant!LOOOL + Värsta låna spel från biblioteket?:3 woot woot + Fixa intyg
- Ovärd dag. Vara i skolan 8.30 och inte göra nånting typ -.- Sitta och vänta på nåt som skjutits fram tills imorrn är ju kul. - Arena dampar så jag kan inte skicka mina filer -.- - Huvudvärk och trött - Logga in T___t NU *spasmpåsöto*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 12:33 pm
+ Spela Spank the monkey och Munchkin i skolan Pratade med en söt pojke till fyra igår natt
- Känner mig lite nere Random stuff <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |