|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:28 am
FrodoLouLou Midnight Yume Nidder FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying Min domedag kommer först imorgon... *längtar* Jag har haft för tråkigt på sommarlovet. Ärligt talat längtar jag tills skolan börjar. sweatdrop Min s.k. "domedag" är nästa måndag. var glad så länge du har sommarlov...du kommer att få sitta vid bänken i nästan ett halvår >_< Haha! xd Nej, det slår inte ner mig så lätt. Vi har ju trots allt studiedagar och lov och helgdagar. xp Jag längtar till och med efter gymnastiken, och tro mig, DÅ måste jag vara ORDENTLIGT uttråkad... gonk Sachiko: *rullar med ögonen och sitter på mitt huvud* rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:29 am
Midnight Yume FrodoLouLou Midnight Yume Nidder FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying Min domedag kommer först imorgon... *längtar* Jag har haft för tråkigt på sommarlovet. Ärligt talat längtar jag tills skolan börjar. sweatdrop Min s.k. "domedag" är nästa måndag. var glad så länge du har sommarlov...du kommer att få sitta vid bänken i nästan ett halvår >_< Haha! xd Nej, det slår inte ner mig så lätt. Vi har ju trots allt studiedagar och lov och helgdagar. xp Jag längtar till och med efter gymnastiken, och tro mig, DÅ måste jag vara ORDENTLIGT uttråkad... gonk Sachiko: *rullar med ögonen och sitter på mitt huvud* rolleyes ARGH!!!! DEINA ORD FRÄTER SÖNDER MINA ÖRON!!!! *vrider sig på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:30 am
FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou hm...nja....jag får lida.. xp Hahah! ;D blaugh man kan ju faktiskt ha lite kul när det kommer nya.... twisted Jo, sant wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:31 am
Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou hm...nja....jag får lida.. xp Hahah! ;D blaugh man kan ju faktiskt ha lite kul när det kommer nya.... twisted Jo, sant wink men men...hur var din dag i skolan då? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:33 am
FrodoLouLou Midnight Yume FrodoLouLou Midnight Yume Nidder FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying Min domedag kommer först imorgon... *längtar* Jag har haft för tråkigt på sommarlovet. Ärligt talat längtar jag tills skolan börjar. sweatdrop Min s.k. "domedag" är nästa måndag. var glad så länge du har sommarlov...du kommer att få sitta vid bänken i nästan ett halvår >_< Haha! xd Nej, det slår inte ner mig så lätt. Vi har ju trots allt studiedagar och lov och helgdagar. xp Jag längtar till och med efter gymnastiken, och tro mig, DÅ måste jag vara ORDENTLIGT uttråkad... gonk Sachiko: *rullar med ögonen och sitter på mitt huvud* rolleyes ARGH!!!! DEINA ORD FRÄTER SÖNDER MINA ÖRON!!!! *vrider sig på golvet* Sachiko: xp Köp nya!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:36 am
FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou hm...nja....jag får lida.. xp Hahah! ;D blaugh man kan ju faktiskt ha lite kul när det kommer nya.... twisted Jo, sant wink men men...hur var din dag i skolan då? ninja Det hände inget.. XD YUME!! HJÄLP MIG!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:37 am
Midnight Yume FrodoLouLou Midnight Yume FrodoLouLou Midnight Yume Nidder FrodoLouLou *krälar in* Jag överlevdee..JAG....överlevde första skoldaaaaaaan crying Min domedag kommer först imorgon... *längtar* Jag har haft för tråkigt på sommarlovet. Ärligt talat längtar jag tills skolan börjar. sweatdrop Min s.k. "domedag" är nästa måndag. var glad så länge du har sommarlov...du kommer att få sitta vid bänken i nästan ett halvår >_< Haha! xd Nej, det slår inte ner mig så lätt. Vi har ju trots allt studiedagar och lov och helgdagar. xp Jag längtar till och med efter gymnastiken, och tro mig, DÅ måste jag vara ORDENTLIGT uttråkad... gonk Sachiko: *rullar med ögonen och sitter på mitt huvud* rolleyes ARGH!!!! DEINA ORD FRÄTER SÖNDER MINA ÖRON!!!! *vrider sig på golvet* Sachiko: xp Köp nya! ja för det är ju lätt stare xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:38 am
*kommer inhoppande sunbblar gör illa mig och skyller på gud.....*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:38 am
Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou hm...nja....jag får lida.. xp Hahah! ;D blaugh man kan ju faktiskt ha lite kul när det kommer nya.... twisted Jo, sant wink men men...hur var din dag i skolan då? ninja Det hände inget.. XD YUME!! HJÄLP MIG!! nehepp *sob sob*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:39 am
FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou hm...nja....jag får lida.. xp Hahah! ;D blaugh man kan ju faktiskt ha lite kul när det kommer nya.... twisted Jo, sant wink men men...hur var din dag i skolan då? ninja Det hände inget.. XD YUME!! HJÄLP MIG!! nehepp *sob sob* Bara.. Upprop XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:45 am
*Traskar in snubblar på en chipspåse men tar i sista sekunden tag i en hylla, hyllan ramlar och det gör jag med* Flämt flämt....Det blir ett fint blåmärke på lilltån det....Aja....Hej hej allihopa!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:45 am
Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou hm...nja....jag får lida.. xp Hahah! ;D blaugh man kan ju faktiskt ha lite kul när det kommer nya.... twisted Jo, sant wink men men...hur var din dag i skolan då? ninja Det hände inget.. XD YUME!! HJÄLP MIG!! nehepp *sob sob* Bara.. Upprop XD oh...så fantastiskt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:48 am
FrodoLouLou oh...så fantastiskt sweatdrop aa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 5:49 am